פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע במוקד שירות טכנאי שמאחר ובלתי מקצועי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

פניות הציבור בפקס
0747222743
הנדון: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬תלונה
ברשותנו תנור אפיה של חברת דה דיטריך אשר חברתכם מספקת לו שירות .
עקב קצר חשמלי שנגרם כתוצאה מהפעלת התנור הזמנו את השירות מחברת מרום שירותים ואחזקה המספקת מטעמכם את השירות לתנור ולמוצרי דה דיטריך..
בתאריך 2.4.2014 ביקר בדירתנו טכנאי מטעמכם (לאחר איחור של שעה מטווח הזמן שנקבע לביקורו) ולאחר בדיקה קלה טען שאין טעם לתקן את התנור מאחר ו"המוח" שלו הלך יחד עם גוף החימום ובכלל אין חלקי חילוף זמינים ויש להזמינם מצרפת והתיקון יעלה קרוב ל2000 שח .
הוא יעץ לנו לא לתקן את התנור מאחר והעלות לא מצדיקה תיקון ופשוט ללכת לקנות תנור חדש .
בצער רב חשבנו שנפרדנו מתנור המשרת אותנו נאמנה ויצאנו ורכשנו ותנור חדש . היום יום רביעי הגיע התנור החדש והמתקין ניגש לפרק את התנור הישן ממקומו ולהפתעתו ולהפתעתנו התגלה מקור הקצר שהוא השקע החשמלי שבגב התנור שהותך . לאחר שהחליף את השקע החשמלי הסתבר לתדהמתנו כי התנור הישן בגינו הזמנו שירות תקין לחלוטין ופועל כשורה בלי כל בעיה ולא היה כל צורך להחליפו.(כמובן שהתנור הישן נשאר במקומו וימשיך לשרת אותנו כך אנו מקווים עוד שנים רבות ).
לא מספיק ששילמנו 245 שקלים בגין שירות לקוי ובלתי מקצועי בעליל נגרמה לנו הוצאה מיותרת בגין רכישת תנור חדש שאין לנו כרגע מה לעשות איתו שכן היינו ועודנו מרוצים מאד מפעילותו של התנור הישן שנקבע "מותו " טרם זמנו בצורה בלתי מקצועית בעליל על ידי טכנאי בכיר מחברתכם שהקוד שלו הוא 99029 על פי הקבלה שהשאיר .
אנו סבורים כי אנו זכאים לקבל בחזרה את 245 השקלים ששולמו לטכנאי בגין ביקורו שהסתבר שהיה לא מקצועי בעליל וכן לקבל פיצוי על התמורה ששילמנו עבור התנור החדש ( אתם יכולים לקבל אותו בשמחה תמורת הסכום ששולם עבורו) וכן לקבל פיצוי הקבוע בחוק בגין איחורו של הטכנאי .
כמו כן ובלי כל קשר לאמור לעיל לקבל מכם התנצלות על עוגמת הנפש שנגרמה לנו כתוצאה מרשלנותו של הטכנאי שלא טרח כלל לבדוק את מקור המתח המזין את התנור .( הקצר היה נגרם לאחר מספר דקות של הפעלת התנור כך גם נאמר לטכנאי מאחר ושעון התנור המשיך לעבוד כשהתנור לא הופעל )
מבלי כל קשר , אם חברתכם סבורה כי ההוצאות ועוגמת הנפש שנגרמו לנו עקב רשלנות הטכנאי מטעמכם היו סבירות ומתקבלות על הדעת ואין בדעתכם להודות באחריותכם לכך , שמורה לי הזכות לפנות לערכאות משפטיות על מנת שאלה יבחנו אם עמדתם זו אכן עומדת במבחן איכות ואמינות השירות אותו אתם מחויבים לספק ללקוחותיכם על פי דין .
מצורף למכתבי זה עותק הקבלה שהשאיר הטכנאי מטעמכם במועד ביקורו (באיחור)בביתנו ,שלא רק שלא סיפק שירות יעיל אלא אף גרם לנו לעוגמת נפש מרובה ולהוצאות כספיות מיותרות לחלוטין עקב חוות דעת בלתי מקצועית בעליל.
אבקש לקבל התייחסות לפנייתי זו בתוך 14 ימים מהיום -לכל המאוחר.
בכבוד רב
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר דמי ביקור טכנאי . פיצוי על איחור טכנאי והחזר הוצאה תמורת נזק כספי בסך 2550 שח שנגרם לי כתוצאה ממידע בלתי מקצועי ובלתי אמין של הטכנאי. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה