פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת פרמיה בגין ביטול שרות ביטוח קריסטל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
המורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
ב2012 עשיתי ביטח למקרר לתקופה של 5 שנים ושילמתי 1886 ש"ח פרמיה.
בפברואר 2014 ביקשתי לבטל שרות בעקבות מכירת מקרר ובקשתי השבת הפרשי פרמיה.
אחרי פניות רבות בטלפון לחברה רק ב27/03 נערך חישוב ונשלח אלי טופס לחתימה. הטופס נחתם ונשלח לחברה לביצוע זיכוי ע"ס כ1300 ש"ח. כעבור מספר שבועות שהזיכוי לא הגיע פניתי שוב לחברה אך שוב טורטרתי בין הנציגים בהבטחה ששבי אחראי על זיכויים יחזור אלי עם תשובה. אבל שוב נאלצתי לפנות לחברה ואחרי מספר ניסיונות רב קיבלתי את שבי שהסביר כי אין הנהלת חשבונות ולא יכול להגיד מתי הכסף יוחזר.
השבת הפרשי פרמיה וקבלת פיצוי בגין טרטור פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה