פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
(את המייל הנל שלחתי לפני שבוע לחברה עצמה גם דרך המייל שמפורסם אצלהם באתר וגם דרך פקס וחוץ מתגובה אוטומטית של המערכת שהמייל הגיע לא קיבלתי שום תגובה מקריסטל )
שלום,שמי אלון

לפני שבוע וחצי נכנסתי לחנות של טרקלין חשמל הנמצאת במקום עבודתי וקניתי מכונת כביסה של קריסטל.
המוכר היה אדיב מאוד והמליץ בחום על מכונת הכביסה מתוצרת קריסטל (למרות שאימי –אלופת העולם בכביסה המליצה לי לקנות מכונת כביסה מתוצרת של חברה אחרת ) ונאמר לי שתוך מספר ימים
יגיע המוצר לביתי.
אכן תוך יום יצרו איתי קשר מטעמכם וסיכמו איתי על הגעת המכונה לדירתי.
לקחתי חצי יום חופש (אני עובד בנתב"ג ואני ללא רכב) ,ומונית והגעתי לדירה וקיבלתי את המכונה.
יום למחרת לקחתי עוד חצי יום חופש מהעבודה וחיכיתי לבוא הטכנאי שיתקין את המכונה.
הטכנאי הגיע ובזמן התקנת המכונה הוא גילה שמנגנון דלת מכונת הכביסה היה שבור.
התקשרתי למוקד שלכם והוסכם שאני אקבל מכונה חדשה .
לקחתי עוד חצי יום חופש מהעבודה ושוב...מוניות הלוך וחזור (כשכל מונית מנתב"ג לת"א עולה 50 שקלים) וחיכיתי למוביל שיבוא וייקח את המכונה
השבורה ויביא מכונה אחרת .
כשביקשתי לתאם את בוא הטכנאי בשעה יותר סבירה (לא נראה לי הגיוני שבשביל מכונת כביסה אני אקח 4 פעמים חופש בתוך שבוע מהעבודה)
נאמר לי שזה לא אפשרי.
ביקשתי לשוחח עם מנהלת שירות הלקוחות ,ואכן התקשרה אליי בחורה בשם סוני,הסברתי לה את המצב שאני באמת לא יכול לקחת עוד חופש מהעבודה
וסיכמנו שהטכנאי יגיע אליי בסוף יום העבודה שלו שזה בסביבות השעה חמש וחצי.
ביום המיועד התקשר אליי הטכנאי בשעה 14:00 ואמר שהוא בדרך אליי.
הסברתי לו ששוחחתי עם מנהלת המוקד ושהיא רשמה לו שיגיע אליי בסוף היום ושאני לא יכול לצאת מהעבודה .
קיבלתי טלפון לא סימפטי מהמוקד שלכם,ובו הטיחה בי הבחורה ששוחחה עימי שאני שקרן ושלא היה שום סיכום שכזה עם המנהלת.
מנהלת המוקד לא התפנתה לשוחח עימי וקיבלתי תשובה מהמוקדנית שזה מה שיש.
ראשית,אני מצטער בכלל שרכשתי מוצר מתוצרת קריסטל,אפילו שהמוצר בודאי איכותי אם הייתי יודע שאני אעבור כאלו חוויות כדיי לקבל מכונת
כביסה מסכנה...לא הייתי קונה.
שנית,אני מצפה ממנהלת מוקד שירות לקוחות (סוני) שתהיה אמינה ותהיה מספיק הוגנת ושתעמוד מאחורי הדברים שהיא אומרת ללקוחות ושלא
תחזור אליי דרך אחת הפקידות עם תשובה כגון "אני לא הבטחתי לך כלום", כי גם אני לא חייב לכם כלום ושלידיעתכם לקוח יש לו גם זכויות וזה שכרטיס
האשראי שלי חויב זה לא אומר שאי אפשר לבטל את העסקה .
בכל מקרה ,אני מקווה שלא זו הדרך שלכם לתת שירות .
כרגע עדיין לא נמצא פתרון הולם לבעיה,ומכונת הכביסה עומדת בסלון ומחכה לטכנאי הגואל .
אשמח לקבל תגובה מכם.
אלון

תודה


הבעיה נפתרה,אבל רק לאחר טרטורים רבים פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
התנצלותנו על השתלשלות האירועים - ניתן פתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה