פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקור טכנאי לתיקון מכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לשירות קריסטל המכונים גם "מרום שירותים ואחזקה" בתחילת חודש ינואר 2015, היות והטיימר במכונת ייבוש AEG התקלקל. מדובר במכונה מסוג לבטרם T-30.
ב-7.1 הגיע טכנאי מטעם החברה (קוד הטכנאי 99029). הטכנאי בדק את המכונה פחות מ-60 שניות, טען שאין טעם להחליף טיימר מאחר ומקור התקלה הוא במנוע ושמוטב לקנות מכשיר חדש, שאינו בחברת קריסטל ממנה הוא הגיע. הוא גבה 245 ש"ח במזומן (תעריף החברה לביקור בלבד, ללא עבודה וחלקים). בחשבונית כתב שמדובר בתיקון מכשיר חשמל, אך בפועל הוא עבר, לקח כסף ויצא - לא בדק ולא תיקן.
בתאריך 13.1.15 הוזמן טכנאי בשם אלי מחברת "אמינות השירות". בבדיקתו אכן נמצא שהטיימר מקולקל, כפי שהייתה תלונתי המקורית. הוא החליף את הטיימר בחדש והמכונה חזרה לתפקד כתקנה.
הריני מבקשת מחברת שירות קריסטל (מרום שירותים ואחזקה) דמי ביקור שווא עם טעות אבחנה ואי טיפול בתקלה ע"ס 245 ש"ח.
שירות הלקוחות של מרום שירותים ואחזקה סירב לבקשתי להחזרת דמי ביקור השווא בטענה שקיימת אחריות ל-3 חודשים לביקורי שווא, כלומר שלזכותי עמדה הרשות להזמין עוד פעמיים נוספות טכנאי מהחברה ללא עלות - זכות שלא הייתה ידועה לי כלל ולא נאמרה לי בשום שלב בתהליך, לא ע"י הטכנאי ולא על ידי שירות הלקוחות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה