פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיקסר מקולקל-שלא תוקן ולא הוחזר אלינו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
שלום,
הסאגה שלנו עם שירות תיקונים של קריסטל וחנות תדיראן בתלפיות ירושלים-החלה כאשר אחי החליט להפתיע אותנו ברכישת מיקסר מדגם אמקור ((mix970a בתאריך 19/06/14-לאחר שהומלץ לו בחנות המצויינת למעלה שזה מיקסר שזכה בביקורות הכי טובות ע"י בדיקה של מוסף "ממון"-ידיעות אחרונות.
לאחר בדיקה במפרט הטכני 1500 ואט כוחות מנוע(מרשים למדי)-הכול היה נראה תקין-הוא רכש את המוצר והוסיף לו אביזרים לטחינת בשר ואפיית עוגיות בצורות של חברת אמקור בסך 220 ש"ח.
סה"כ עלה לו 1340 ש"ח הכול יחד.
יש לציין כי אמי רגילה בלישת בצק לאפיית לחם עם מיקסר של "קנווד" שיש לנו כבר מעל עשר שנים בו היא שמה 1.5 קמח בבת אחת והא מתמודד עם המשימה של כעשר דקות לישה רציפה פעם אחר פעם.
שבוע לאחר קנייתו ביום שישי פתחנו את המיקסר והתחלנו להכין את הלחם כמו שאנחנו רגילות-לאחר שאמי שמה 1.200 קמח היא ראתה שהמיקסר לא מצליח להתמודד והורידה מהכמות-לקצת פחות מקילו-לאחר כעשר דקות של לישה לא מאסיבית התחיל המיקסר להעלות עשן ולהשמיע קולות מוזרים עד ש"שבק חיים". נשמע כאילו המנוע קרס.
חשבנו שזוהי תקלה שתחלוף או שהמוצר הגיע אלינו מקולקל מהחברה ומכיוון שלא עברו שבועיים מרכישתו(!!!) נקבל החזר או זיכוי(בכל זאת עברו ימים ספורים מרכישתו-לפי חוק זה מה שאמור לקרות)-וכך נוכל לסיים את העניין-וכמה שטעינו!
עוד באותו היום דיברנו עם מנהל המכירות בחנות בירושלים-לירון בן חמו-והוא לאחר שיחה הסביר שצריך להגיש בקשה לשירות תיקונים של קריסטל.-התרענו בפניו שלא הגיוני שמנוע של מיקסר יתקלקל לאחר שימוש אחד ושאנחנו לא מעוניינים במיקסר שתיקנו לו מנוע אלא רוצים אחד חדש או זיכוי-אבל הוא חזר ואמר שנשלח לשירות תיקונים וקודם נראה מה הם אומרים.
ב01/07/14-הגשנו את המוצר כולל האביזרים לטחינת בשר והכנת עוגיות(החזרנו את הכל באופן מושלם כפי שביקשו מאתנו בחנות ובשירות לקוחות של קריסטל-כמו שקיבלנו כך החזרנו)לשירות תיקונים דרך החנות של תדיראן בתלפיות-מיותר לציין שאנחנו גרים באזור הדרום ואחי יכול רק פעם בשבוע להביא מאתנו את המוצר ולשלוח לתיקון מה שמצריך גם אותו להפסיק באמצע היום את כל העיסוקים וללכת לשירות תיקונים שפתוח בשעות הזויות.
יש לציין שבחנות כשביקשנו לקבל החזר כספי\זיכוי(לא עברו 14 יום מרכישתו)-נאמר לנו שאי אפשר להחזיר מוצר שנפתח מאריזתו המקורית-ואנחנו חזרנו ואמרנו איך נוכל לדעת שהמוצר מקולקל אם לא ננסה אותו-זה לא הגיוני בעליל!-עדיין התעקשו שנפתח בקשה לשירות תיקונים.
על דף הבקשה לתיקון מוצר של קריסטל צוין שאנחנו לא מעוניינים בתיקון של מיקסר שלכל הדעות ניראה שנשרף לו המנוע-ולכן שייצרו אתנו קשר מהקשרי לקוחות שלהם.
אוסיף שאחרי ששלחנו אותו לתיקון בפעם הראשונה בדקנו חוות דעת באינטרנט וגילינו שהיו שלושה חוות דעת שתיארו בדיוק את התקלות שלנו היו עם המיקסר.
לאחר כשבוע וחצי קיבלנו שיחה מהשירות לקוחות שהמיקסר תקין וכשהוא הגיע למעבדה-מנהל המעבדה ישירות קיבל אותו והוא עבד-והכל טוב-לנו היה קצת יותר קשה לקבל את זה.
קיבלנו אותו ובשישי שלאחר מכן הפעלנו את המיקסר עם כ-800 גרם קמח רגיל ושוב לאחר כפחות מעשר דקות הוא התחיל להעלות ריח חרוך, רעשים מפחידים עד ש"שבק חיים"-שוב!
ושוב המוצר הוחזר למעבדה(אחרי טרטור שלנו)-ושוב במעבדה קיבלו אותו ושוב הפלא ופלא הוא הגיע אליהם והוא עובד והכל בסדר(ובמילים שלהם "מה אתם רוצים מאתנו? זה עובד!")
ושוב הגיע אלינו המוצר בפעם השנייה אחרי שני תיקונים בפחות מחודשיים ואחרי שני שימושים בלבד!
ושוב ניסנו אותו ביום שישי-הפעם הפעלנו אותו עם קמח מלא 800 גרם(שלכל הדעות מיקסר של 1500 וואט כוחות מנוע אמור להתמודד) ושוב אחרי פחות מעשר דקות הוא החל לקרוס..הפעם התקשרנו ב"לייב" לשירות לקוחות וגם הקלטנו בוידיאו, ענתה לנו בחורה בשם שירן-השמענו לה בטלפון את הרעשים-היא נבהלה לחלוטין ואמרה שמיד נסגור אותו ונשלח לתיקון ושאם לא ייתנו לנו איזשהו מענה שלא נוותר כי קולות כאלה זה לא תקין!-כמובן שלכל זה נוספו גם כל ה"פירוטכניקה" של ריח שרוף ועשן מהמנוע.
כמו כן התקשרנו גם למנהל המכירות לירון והוא טען בפנינו שזה באמת לא נורמאלי ושהוא ייאבק על זה מול השירות לקוחות והוא באופן אישי ידאג שייתנו לנו החזר או זיכוי ואם זה לא יקרה אז הוא לפנים משורת הדין ייקח חזרה את המיקסר וייתן לנו זיכוי והוא כבר יתדיין איתם אח"כ(עם השירות תיקונים) כמובן שבזמן אמת שום דבר מכך לא קרה.
לאחר הפעם השנייה שזה קרה ושוב טורטרנו לשירות תיקונים המיקסר נשלח בפעם השלישית לתיקון!-שלא נמצא בקרבת מקום אלינו(אנחנו מאזור אשדוד), דיברנו עם אפרת מהשירות לקוחות ששוב אמרה לנו שהמיקסר הגיע הם חיברו אותו לחשמל והוא היה בסדר גמור לאחר התרעמות שלנו ולאחר דין ודברים היא העבירה אותנו למנהלת קשרי לקוחות(אם אפשר לקרוא למה שהם עושים שם "קשרי לקוחות")-זהבית.
ומאז-כחודשיים אחרי הרכישה עד היום אנחנו רק איתה במו"מ ודיונים.
מיותר לציין שגישתה של הגברת זהבית הייתה מאוד "עניינית"-עלפי דבריה: "אי אפשר להחזיר מוצר שנפתח מאריזתו המקורית-ולכן לא תקבלו החזר גם אם לא יודעת מה תעשו וזה מה שיש".
לאחר כחודשיים התקשרו אלינו מהמעבדה ואמרו שנבוא לקחת את המיקסר כי הוא מפריע להם(??), וכשסירבנו לקחת מכיוון שלא טיפלו כראוי-הם הניחו לזה ולא התקשרו יותר.
אני הייתי צריכה ליזום וליצור קשר כעשרה חודשים אחרי רכישתו ולשאול מה קורה ואיפה המיקסר שלנו-נעניתי בחוצפה ע"י כל הגורמים המעורבים בדבר-החנות בירושלים, הגב' זהבית מ"קשרי לקוחות"-מיותר לציין שהם זוכרים אותנו כ"לקוחות האלו עם המיקסר"-אבל לא ידעו להגיד לי איפה המיקסר נמצא.
לאחר מס' בירורים "גילו" שהוא במעבדת שירות תיקונים מחכה לנו.
כשניסיתי לדבר עם זהבית מ"קשרי לקוחות"-נעניתי באותם תשובות לקוניות וחסרות התחשבות והגיון בסיסי שהמוצר נפתח ולכן לא ניתן להחזיר ושוב טענתי שאיך אדע שהוא מקולקל אם לא אפתח אותו??!!
כמוכן היא ציינה בפניי שניסו להשיג אותנו מספר פעמים בטלפון ולהגיד לנו שהוא במעבדה ושנבוא לקחת את המיקסר מה שהיה שקר מוחלט כי בתקופה של עשרה חודשים התקשרו פעם אחת וציינתי זאת בפניה.
ואני חוזרת ומסבירה שעוד לפני שעברו שבועיים מרכישתו התרענו ואמרנו אבל "מרחו" אותנו בתשובות וכשהגיע זמן האמת אז פתאום אי אפשר להחליף ולקבל החזר.
זהבית הפנתה אותי לשלוח פקס אליהם והיא תפנה אותו לאדון בשם גיא שהוא בעיקרון מנהל בכיר שם שיכול לטפל בבעיות חריגות של לקוחות-כמובן שלא הסכימה להעביר לי טלפון שלו ישירות ואני צריכה להעביר את הכול דרכה.
ודאגה לציין בפניי שלא ניראה לה שיש מה לעשות ושהוא בטוח לא ייאשר לי את זה אבל שאני אשלח את התלונה על כתב.
היום25.05.15 כמעט שנה לאחר רכישת המוצר-לא התקשרו אלינו לא מהמעבדה, לא מקשרי לקוחות והמוצר לא אצלנו.
לסיכום-בחודשיים השתמשנו בו פעמיים הוא התקלקל שלוש פעמים-בשלושתם הוא הגיע למעבדה אחרי טרטור שלנו-ונאמר שכשהוא הגיע למעבדה הכל היה בסדר איתו-שיחות מפה ועד עולם עם קשרי לקוחות שלא הניבו דבר-ואנחנו שנה מאז רכישתו ואין לי לא את המיקסר ולא את המוצרים הנלווים ב220 ₪ שרכשתי.
1340 ₪ כל החבילה-מיקסר לא תקין-חבילת מוצרים נלווים שלא ברשותי שירות לקוחות מבזה שלא מטפל כראוי בלקוחותיו וטרטורים של הלקוח מפה עד הודעה חדשה, נסיעות, הוצאות ועוגמת נפש!
אציין שלא נותר לי דבר אלא לפנות לגורמים נוספים על מנת שאוכל לקבל טיפול כראוי, לפני מספר חודשים שלחתי כבר מכתב תלונה למועצה הישראלית לצרכנות(מספר פנייה 440634-ב 19.01.15)-עד היום לא קיבלתי שום תגובה אפילו לא התייחסות ברמה הכי שטחית שיש-שזה כשלעצמו מגוחך!
ולכן אני מנסה שוב.
אשמח להתייחסותכם וטיפולכם בתלונתי-באופן יותר מספק מהגורמים שצויינו למעלה.

בברכה,
********
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי\זיכי בסכום שעלו לי המוצרים פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה