פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור שירות ללא תמורה נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏דצמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
הגיע לביתי טכנאי לתיקון טיימר של תנור אפיה. במעמד הזמנת הטכנאי הדגשתי את דגם התנור עליו אני מדברת. הטכנאי הגיע עם שעון לא מתאים לתנור. הטכנאי דרש תשלום עבור הטיפול
והבטיח שיזמינו לי שעון מתאים ויגיעו להתקינו. .כעבור כשבועיים קבלתי הודעה כי אין בנמצא שעון מתאים. דרשצי את כספי חזרה מכיוון שכשהזמנתי את הטכנאי הסברתי בדיוק מה מהות התקלה ועל איזה דגם תנור אני מדברת. החברה לא מוכנה להשיב את כספי..
כספי סוג הנזק :
השבת הכסף פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה