פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה- 30.6.06 התברר לי באופן סופי שיש בעיה במדיח הכלים שלנו מתוצרת קריסטל. החלטתי הפעם להזמין שירות מהמקור (מה יותר טוב). התקשרתי ביום ראשון, 2.7.06, לשירות ונקבע שיגיע טכנאי למחרת, 3.7.06 בין השעות 13:00-17:00, כאשר אני מציין לפקידה שלדעתי הבעיה היא במשאבה ושהטכנאי ייזהר כי בזמנו נשברה כוס במדיח וכנראה שנשארו שברים קטנים ביציאת המים (משאבה אחרת).
הטכנאי (אורן - לשמור את השם במערכת) היגיע בשעה 15:30 (אני אישית הייתי בעבודה ולא יכולתי להיות איתו. המטפלת של בני פתחה לו) והתקשר אליי לאחר 5 דקות ואומר "תשמע הכל בסדר, רק הצינור של כניסת המים היה מכופף מכיוון שדחפו את המדיח יותר מידי צמוד לקיר, בדקתי והמדיח עובד תקין". כמובן ששמחתי לשמוע שאין תקחלה רצינית, העברתי לו את פירטי כרטיס אשראי לתשלום ביקור טכנאי (195 ש"ח כולל מע"מ) ונפרדנו לשלום.
כאשר הגעתי הביתה ביקשתי לבדוק האם אכן המדיח תקין.........לא דובים ולא תקין, לא עובד.נקודה. התקשרתי לקריסטל אבל כבר היה אחרי 17:00 והם עובדים רק עד 17:00. אז התקשרתי לטכנאי אחר (פרי לנס) שיבוא לבדוק והוא זיהה במיידי שמשאבת הסיחרור מתחממת ולא זורקת מים. הוא פירק אותה ולקח אותה לתיקון (550 ש"ח + מע"מ) לא כולל עבודה (365 ש"ח כולל מע"מ). למחרת התקשרתי לקריסטל להתלונן ודרשתי לבטל התשלום ולקבלו בחזרה מכיוון שהטכנאי מלבד לבקר בביתי (בלי קפה) לא עשה מאום, אז על מה לשלם. נאמר לי שהייתי אמור להתקשר והם היו שולחים שוב את הטכנאי באותו יום (אבל היה כבר אחרי 17:00 אז מה לחכות עוד יום בלי מדיח).
בקיצורו של עניין קריסטל לא מחזיר את הכסף, מבחינתם עצם הגעת הטכנאי גם אם לא זיהה התקלה מספיקה לקבלת התשלום עבור ביקור, ואני אומר שזאת אחלה דרך לעשות כסף: נניח 10 לקוחות ביום (שבד"כ לא בבית),לא מוצאים תקלה, לוקחים 195 ש"ח מכל לקוח=1,950 ש"ח ליום*20 ימים בחודש=39,000 ש"ח בחודש מבלי להתאמץ. תחשבו על זה.
לסיכומו של עניין שירות קריסטל התגלה כנחות ביותר מבחינה טכנית, אבל בלקחת כסף הם גדולים, ללא ספק.
בברכה
אבי רוזן
כספי, סוג הנזק :
תחזירו הכסף.......... פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת קשר שם ותפקיד:
טכנאי קריסטל נשלח לבקשת הלקוח לביתו וטיפל במדיח בעלות שסוכמה מראש
לא עודכנו לגבי "תקלה נוספת" כוייכול רק לאחר תיקון ע"י טכנאי פרטי
נבצר מאיתנו להתייחס לממצאי טכנאי פרטי
תגובה:
הלקוח בחר שלא להמשיך בטיפול ע"י חברת קריסטל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה