פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות כל-כך אבל כ"כ גרוע... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני פחות מחודש קניתי מקרר אמנה אשר שירות התיקונים ניתן ע"י קריסטל. לאחר כשבוע מיום קניתו שמנו לב שהמקרר מקפיא את כל המוצרים. כיוונו את הקור על המינימום אך עדין המקרר הקפיא מוצרים (נאלצתי לזרוק את כמעט כל הירקות אשר היו שם,גבינות קפאו וכו'..). הזמנו שירות. נאמר לנו שהשירות הינו רק בין 9 ל13 בצהריים. כמובן שהטכנאי הגיע בשעה 12:50 (אז הלך יום עבודה ...אזמה?!) התשובה שנקבל באופן סדיר בהמשך הינה "מה את רוצה עמדנו בהתחייבות שלנו והוא הגיע עד 13". הטכנאי הגיע טען שהוא כיוון משהו ושעכשיו הכל יהיה בסדר. אבל לא כך היה המקרר עדין הקפיא ושוב זרקתי מוצרים וירקות לפח ושוב חיכינו לטכנאי שיבוא ולמרות בקשנו שאנחנו מפסידים עוד יום עבודה הגיע הטכנאי בשעה 12:30 (וכן,,,הלך עוד יום עבודה..אבל למי אכפת?!) שוב בדק את המקרר וטען שצריך להחליף כרטיס (הוא לא יכל לבדוטק זאת גם בפעם הקודמת?). החליף כרטיס כיוון את הקירור ועכשיו הכל צריך להיות בסדר. אבל לא!!!!!! שוב אני זורקת מוצרים וירקות ושוב הכל קפוא (הקור בסיביר קטן ליד הקור במקרר שלי). ושוב אני צריכה לחכות לטכנאי שיגיע עד השעה 13 . ולא תאמינו מתי הוא צלצל בפעמון ביתי בשעה 13 בדיוק (עם צליל החדשות) ושוב יום עבודה...........
עכשיו הוא החליף טרמוסטט לדבריו ואני עכשיו מחכה לראות מה יקרה.

כמובן בין לבין נערכו טלפונים רבים למרכז השירות והיה דין ודברים עם מיטל,ריקי,גליה וכו'. כמובן שקיבלתי תשובות סתמיות,ילדותיות ולא מספקות ועליי לציין שגם תשובות חצופות.
האם מישהו בשירות קריסטל רוצה לשלם לי 3 ימי עבודה(בתקווה שלא יתווספו ושהתקלה תתוקן ושלעולם לא תהיה לי בעיה נוספת במקרר), חשבון טלפון, ואת כל מוצרי המזון שזרקתי?? האם יתכן ששירות שניתן עד השעה 13 בדיוק אליי מגיעים רק בשעה 13? האם הטכנאי לא יכול לבדוק את כל אפשריות בפעם הראשונה למה צריך מספר פעמים על אותה תקלה?
נגמרו לי הכוחות המחברה הזאת. פשוט שירות גרוע מזה עוד לא נתקלתי.
כספי סוג הנזק :
לתת שירות גם בשעות הערב.על הטכנאי לבדוק כל אופציה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת מחל שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות מול הלקוח תגובה:
ניתן פתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה