פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר מקפיא נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המקרר מקפיא.לאחר 4 ביקורים שהעליבו אותי ואמרו לי שאני לא יודע לסדר דברים במקרר,וניסיון החלפה של חלק מסויים,נאמר לי שאין מה לעשות והמקרר תקין.לפי עניות דעתי בתא הקירור {לא הקפאה} לא אמורים לקפוא דברים.
ואני עדיין עם אותה הבעיה.
כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
לאתר תלונה שלום
אנו מודים לכם על פנייתכם בנושא תלונתו של מר פינקלשטיין זאב להלן תגובתנו:
1.המקרר אותו רכש מר פינקלשטיין הינו דגם של חב' דיהו. אחד מהמקררים בעלי טכנולוגיות הקירור המתקדמות ביותר בעולם. המקרר מצויד ב-3 פתחי אוורור שונים בכל מדף להשגת קירור מקסימלי ואחיד ושמירה על טריות מוצרי המזון לאורך זמן.
2.עת נקראנו לשרות התייצב נציגנו לבדיקת המוצר ולא מצא כל דופי בפעולתו. בכלל זה נבדקה הטמפרטורה במקרר ונמצאה תואמת את דרישות היצרן והתקן הישראלי.





תגובה:
הואיל והמוצר תקין ולא נדרשת כל התערבות תחזוקתית בשלב זה יש לוודא בחירה תואמת של כפתור הטרמוסטט בהתאם לרצון הלקוח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה