|
|
|
|
|
|
אחריות - הטעיה ומיצג שווא |
נושא התלונה: |
יום שני 14 מאי 2001 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עם רכישת מקרר תוצרת "אמנה" הוצגה ה"ניירת המקורית" באנגלית שכללה בין השאר תעודת אחריות, בה כתוב שתקופת האחריות למדחס המקרר הינו 5 שנים.
כאשר היה צורך להחליף את המדחס כעבור 4 שנים (עדיין באחריות) החברה מתנערת מהאריות ומסתתרת מאחורי תעודת אחריות נוספת (בעברית) ונמסרה לי לאחר אספקת והפעלת המקרר בביתי בידי טכנאי החברה - בתעודה זו רשום באותיות קטנות שתקופת האחריות למדחס הינו 3 שנים בלבד.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
זהבית דרור - אחראית אג |
שם ותפקיד: |
הארוע הנו ארוע פרטי שמבוסס על אחריות אישית של היצרן מול הלקוח . "היצרן נכון להעמיד לרשות הלקוח מדחס תקין תמורת מדחס פגום בשערי המפעל בארה"ב לאחר שיעמיד לרשותו את המדחס הפגום בשערי המפעל בארה"ב ובכפוף לשורה ארוכה של תנאים שהיצרן מעמיד בפני הלקוח". |
תגובה: |
קיום כל תנאי הלקוח באחריות הנטענת ככתבה וכלשונה .העברת המדחס והמסמכים לארה"ב עלידי הלקוח למימוש התחייבותו הישירה של היצרן מול הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|