פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דלת מקרר חדש נשברה אחרי שנה וחצי מיום הקניה נושא התלונה:
מילר צבי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
דלת של מקרר קריסטל התפרקה חצי שנה לאחר תום האחריות. חברת קריסטל מתנערת מהאחריות ודורשת עבור החלפת הדלת 1.000 ש"ח.
יתכן שקונים מקרר חדש לשנה וחצי?
כספי סוג הנזק :
החלפת הדלת או החזרת המקרר ליצרן והחזרת הכסף ששולם פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
לאתר תלונה שלום,
אנו מודים לכם על פנייתכם בנושא תלונת הלקוח מילר צבי.
1.מר מילר רכש את המקרר שברשותו באוקטובר 2003.
2.בתאריך 12 בספטמבר 2005, כמעט שנתיים לאחר רכישת המקרר, פנה מר מילר לשרות – לאחר שתמה תקופת האחריות על המקרר שברשותו והלין בפני נציג השרות שציר הדלת נשבר – חצי שנה קודם לפנייתו.
3.מקור האירוע הינו מעומס יתר בדלת המקרר.ועל אף כי האירוע אינו תקלה כי אם שבר שמקורו בשימוש הנוגד הוראות השימוש ועל כן אינו מכוסה לא במסגרת האחריות ואל אף שפגה תקופת האחריות טכנאי שנשלח לביתו של מר מילר מצא את ציר הדלת שבור .
תגובה:
חברתנו ליבנה את הנושא עם הלקוח לאחר שנוצרו ההבנות בין הצדדים ננקטו הפעולות שנדרשו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה