פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פייר קניג ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לנו תנור שרכשנו דרך קריסטל בשנת 2003.
לוח הבקרה הדיגיטלי שלו "התחרפן" ולכן התנור אינו עובד כלל.
כבר מיום שלישי שעבר 20/02 אני מנסה לתפוס את מוקד שירות הלקוחות בירושלים ואין תגובה (מפעם קודמת אני יודעת שמודיעין "משוייכת" לירושלים). ביאושי כי רב, פניתי למוקד בחולון והפקידה שם הדליפה לי מס' טלפון נוסף אבל השביעה אותי שלא אגיד שהיא מסרה (זה לבדו מצביע על כך שהם מודעים לבעייתיות). גם במספר ההוא לא ענו לי. שלחתי אימייל וגם הוא לא נענה.
היום סוף סוף הצלחתי לתפוס את הפקידה בירושלים - יום שני. לשאלתי למה לא היתה תשובה היא ענתה לי שהם תמיד עונים... נו, באמת...
הכי מוקדם שהיא יכולה לתאם לי זה ליום רביעי בצהרים. כמובן מאחת עד חמש.
באופן אבסורדי, אני חולה כבר מסופהשבוע בבית, אבל חס וחלילה שהם ישלחו מישהו היום, מחר...
וחוץ מזה - לא קראתי שיצאה תקנת שירות חדשה שמגבילה את זמן ההמתנה לטכנאי למקסימום שעתיים??
המגוחך הוא שגם במוקד פניות הציבור הארצי שלהם אין תגובה - 03-9100437.
מענה מיידי וזריז פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה