פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מגירה שבורה במקרר אמנה חדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר אמנה חדש מדגם AS2626. המקרר סופק לביתי בתאריך 15.11.06 כשמגירת הירקות שבורה. הובטחה לי מגירה חדשה במקום השבורה אולם עד היום, שלושה וחצי חודשים לאחר הפניה עדין לא קיבלתי תשובה מתי תסופק במגירה לביתי. עלי לצין כי פניתי עשרות (!!!) פעמים למוקד השירות ולמחלקת קשרי לקוחות ועדין לא זכיתי להתיחסות.
החלפת המגירה השבורה במגירה חדשה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה