|
|
|
|
|
|
החלפת מגירה שבורה במקרר אמנה חדש |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר אמנה חדש מדגם AS2626. המקרר סופק לביתי בתאריך 15.11.06 כשמגירת הירקות שבורה. הובטחה לי מגירה חדשה במקום השבורה אולם עד היום, שלושה וחצי חודשים לאחר הפניה עדין לא קיבלתי תשובה מתי תסופק במגירה לביתי. עלי לצין כי פניתי עשרות (!!!) פעמים למוקד השירות ולמחלקת קשרי לקוחות ועדין לא זכיתי להתיחסות.
|
החלפת המגירה השבורה במגירה חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|