פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה לללקוח וזלזול נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ חצי שנה רכשתי מיקרוגל של אמנה (מבית קריסטל) מכיוון שהייתי מרוצה לאחר כ 4 חודשים רכשתי מדיח בלומברג (גם הוא מבית קריסטל) יש לציין ששני המוצרים הם מנירוסטה לפחות זה מה שנאמר לי ברשתות שאותם רכשתי אך לפני כחודש וחצי הופיעו כתמי חלודה על המיקרוגל ועל המדיח כתמים שלא יורדים וגם חלודה, יש לציין שאנני מנקה עם שום חומר אלא לפי הוראות יצרן פניתי לחברה המון פעמים ללא הצלחה בפקס במייל בטלפון שאתה מחכה שעות עד שעונים השיא היה ביום ה' האחרון 15.03.07 שהחלטתי לתת עוד הזדמנות אחרונה לפני שאני פונה לארכאה משפטית ,צלצלתי ב 16:30וחיכיתי למענה 15 דקות וכאשר ענה נציג בשם טל אמרתי שלום ואז הפלא ופלא נותקה השיחה והשעה הייתה כבר דקה ל 17 שכאמור ב 17 הם כבר לא עונים ,ואכן צלצלתי שוב ולא היה מענה , יש לציין שאני עוסקת בשרות כבר המון זמן ומקבלת שרות מהמון חברות לא נתקלתי בכזה חוסר יחס , ואני לא רוצה שיעבור זמן ואז הם יגידו שהאחריות לא תקפה , לכן אני פונה דרך האתר הזה בתקווה אחרונה לפני שאני פונה לארכאה משפטית

עלבון סוג הנזק :
מיקרוגל חדש והחלפת דלת המדיח פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה