|
|
|
|
|
|
מייבש כביסה בלומברג סדרת ייצור פגומה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 18 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הצורף 3 חולון |
כתובת: |
סניף תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.03.2006 רכשתי מייבש כביסה בלומברג מבית קריסטל ולאחר כעשרה חודשים המייבש התקלקל הזמנתי שרות במסגרת האחריות ולאחר כשבוע הגיע אליי טכנאי קריסטל שקבע לאחר בדיקה להפתעתי שהמייבש מקולקל ואין באפשרותו לתקנו
מאחר ואין ברשותו כרטיס להחלפה וכך היו אצלי בבית עוד 5 טכנאים שלא ידעו איך לתקן את המייבש. אחרי הפעם ה-5 עמדתי על כך שיחליפו לי את המייבש אך מנהלת המוקד ענתה לי שהחברה תישלח טכנאים עד שהם יצליחו לתקן את המייבש ולא מקובל להחליף מוצר פגום לאחר שערבתי את הנהלת החנות שבה רכשתי את המייבש
(טרקלין חשמל) חברת קריסטל הסכימה בטובה להחליף את המייבש לאחר כחודש של ויכוחים. קבלתי מייבש חדש ולאחר כחודש המייבש החדש התקלקל שוב מאותה תקלה ושוב הזמנתי שרות ולאחר שמונה ימים הגיע אליי שוב טכנאי שרות ולהפתעתי הוא שוב לא הצליח לתקן את המייבש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר מיידית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
זהבית דרור - מנהלת קשר |
שם ותפקיד: |
בוצע ביטול עסקה לאחר דיון משפטי |
תגובה: |
ניתן פתרון לפניתו |
פתרון: |
|
|
|