פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר, חוסר חלקי חילוף למוצר חדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי שואב אבק יקרשל חברת MAYTAG לפני שנה וחצי.
חגורה שמניעה את המברשת נקרעה.
א'- לא ניתן לקבל את השרות/מחסן אלא לאחר המתנה של שעות והתקשויות אין ספור
ב'- אין להם את חלקי החילוף הדרושים למכשיר כמעט חדש כך שלמעשה השואב חסר תועלת כעת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מציאת פיתרון הווה אומר חלק חילוף נדרש ו/או פיתרון חלפי שיאפשר להנות מהמוצר פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה