|
|
|
|
|
|
שירות מחפיר, חוסר חלקי חילוף למוצר חדש |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי שואב אבק יקרשל חברת MAYTAG לפני שנה וחצי.
חגורה שמניעה את המברשת נקרעה.
א'- לא ניתן לקבל את השרות/מחסן אלא לאחר המתנה של שעות והתקשויות אין ספור
ב'- אין להם את חלקי החילוף הדרושים למכשיר כמעט חדש כך שלמעשה השואב חסר תועלת כעת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מציאת פיתרון הווה אומר חלק חילוף נדרש ו/או פיתרון חלפי שיאפשר להנות מהמוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|