פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות "קריסטל" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו מקרר "אמנה" אמריקאי הפוך ברשת סאקאל ביולי 04. תאריך האחריות 5.7.05 . סמוך לתום תקופת האחריות המקרר פסק מלקרר, הזעקנו את הטכנאי מטעם קריסטל, שהם נותני השירות למקרר ומאז מסכת ייסורים העבירו אותנו.
שלחו טכנאי שהגיע מספר פעמים בימים שונים ובכך קירקעו אותנו בביתנו וכמובן על פי השעות שהם קבעו ולא על פי הנוחיות שלנו.
ואחרי כל זאת המקרר לא היה תקין . צילצלנו וביקשנו לדבר עם המנהל והם לא העבירו אותנו, הבטיחו שיתקשר אלינו ואחרי שכל זה לא עזר, שלחנו מכתב בתאריך 10.7.05 בפקס הממוען למנהל ועד הים אנחנו ממתינים לתשובתו.
הזמנו טכנאי מטעמינו, הוא החליף שני חלקים במקרר (החלקים ברשותינו) והמקר תקין, עובד לשביעות רצונינו, תמורת 500 ש"ח.
היום שלחנו בדאר מכתב נוסף וכתבנו למטה, עם העתק אליכם.
אנחנו מבקשים שהם יחזירו לנו את 500 הש"ח, שאנחנו שילמנו לטכנאי בעבור תיקון שהם היו חייבים לעשות לנו, כי זה היה עדיין במסגרת האחריות.
בתודה מראש
אופירה ודן גורן
טל:08-9363945
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
לאתר תלונה שלום
המקרר הנדון נרכש ביוני 2004 . במהלך שנת האחריות נתבקשנו לשרות לתיקון דלת תא מזון (בציר דלת), שתי קריאות שרות אלו בוצעו במסגרת האחריות ללא כל תשלום.
אין בידנו כל תיעוד בדבר קריאות שרות מאז תום תקופת האחריות.
הואיל ובתום תקופת האחריות רשאי הלקוח לבחור בכל שרות שהינו חפץ, בחר בשרות טכנאי פרטי לבצע את השרות.

תגובה:
לאור הצעד שבחר הלקוח לעשות אין חברתנו יכולה להיענות לבקשתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה