|
|
|
|
|
|
נציגת החברה לא לוקחת אחריות לגבי מוצר עם פגם |
נושא התלונה: |
שדר קובי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שיחה עם נציגת השרות לקוחות של החברה ולאחר הסבר שלי מדוע אני מתלונן
אז להזכיר לנציגה את הנושא
שלאחר 11 חודשי אחריות מקנית המקרר לא יתכן שמדחס (מנוע) לא תקין ולאחר הרבה זמן ליפני זה נאמר כי המקרר לא מקרר את המוצרים וכל דברי החלב מתקלקלים
כידוע זה מוצר שנירכש במחיר המירבי שלו וכן צריך לפתור את בעית המקרר כי הוא פגום ואינו עבר את ביקורת האיכות הדרוש שמוצר יוצא מהמיפעל
לכן אבקש ותובע להחליף את המוצר לאלתר כמו שכל חברה בעלת מוניטין ושרות ברמה ויש הרבה כאלה ראו המלצות חמות באתר
או לחילופין ביטול עיסקה
זה נימשך הרבה זמן מהמצופה ואין לסגת מנושא זה
|
בנוסף סחבת ארוכה ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר לאלתר או ביטול עיסקה והחזרת כסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|