פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אחריות מלאה בשנה הראשונה למקרר מסוג אמנה 2 דלתות + קיוסק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
באוקטובר 2006 רכשתי מקרר חדש מתוצרת אמנה 2 דלתות דרך סנסור נשר למרות שזכיתי במקרר זהה וזול יותר באתר מכירות פומביות.
המקרר עלה לי בסביבות 11000-12000 שח שמשולמים עד נכון לעכשיו.
לפני כחודשיים גילתה אישתי שזכוכית אחת סדוקה וניקל באיזור יציאת הקרח/מים מתקלף ומתחילה נגיעות של חלודה להזכירכם המקרר עדיין באחריות מלאה של שנה!! הוזמן טכנאי וכך אמר: הזכוכית לא באחריות ועליי לשאת בעלות רכישה פחות 15 אחוז לגבי נגיעות החלודה והתקלפות הניקל האינדיקציה המעמיקה של הטכנאי "כנראה שהלקוח אשם" (אינדיקציה מאוד מעניית הבהרתי לשירות הלקוחות לבחורה בשם טלי שגם המקרר הראשון מסוג אמנה היה ברשותי משנת 89 ועכשיו הועבר לביתי ועדיין אין לו סימני קילוף וקורוזיה כפי שלמקרר החדש לבסוף נציגת קריסטל הודיעה לי חגיגית שהאחריות של 1 שנה לא כוללת!! פלסטיק גומי וזכוכית אפילו כשלא מדובר בנזק של שבר לדוגמא. אבל באם ארצה להחליף את החלק הפגום אקבל כלקוח קריסטל 15 אחוז הנחה!! כעסתי מאוד והנני חסר אונים מול מערכת אטומה ומתנשאת לא ייתכן דבר שכזה עליי לציין עוד שכל המסמכים המאשרים מצויים עימי
כספי סוג הנזק :
החלפת החלקים הפגומים לאלתר פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה