פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ,הונאה ועלות השירות-גניבה נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני מספר שנים קניתי מזגן נייד של קריסטל בבסט ביי,המזגן שירת אותי מצוין עד ליום א' ה-3/6/2007 שבו התקלקל המזגן.עפ"י מסמכים שבידי פניתי לבסט ביי שנתנו לי ט"ל לשרות לקוחות של קריסטל(אמפא).
להלן השתלשלות של התעללות ממש שעברתי אצלהם:
ביום א' 3/6 התקשרתי לשרות וענתה לי שירן (הנציגה הראשונה)בשיחתנו הסברתי לה בדיוק רב שמדובר בבריחת גז כיוון ששמענו רעש של יציאת אויר (כמו גלגל שיוצא ממנו אויר וכך גם תיארתי לה)והצינור קפא לגמרי ולאחר מכן המזגן המשיך לעבוד רגיל אולם להוציא רק אויר(ולא קור)אבקש להדגיש שחזרתי על הבעיה יותר מפעם ,כמו כן הבארתי לה שאנו לפני חתונה ומצפים לאורחים ולכן הנושא דחוף.שירן הודיעה לי כי תדאג שיגיע טכנאי כבר למחרת ושעלות השירות הינה 195 ש"ח וממנה הבנתי בברור שהנזק יתוקן ואת עלותו יקבע הטכנאי עד כאן הכל זרם. למחרת יום ב' ה-4/3 לקחתי במיוחד יום חופש מהעבודה(נזק ראשון שלי לחינם)פינתי חלק ממרפסת וחדר השינה כדי להקל על הטכנאי כשכל הזמן ברור לי שהנזק יתוקן במקום ולשם כך כל מאמץ שווה.בו ביום בשעה 10.30 הגיע לביתי טכנאי הנ"ל נכנס הדליק את המזגן הניח עליו שתי ידים מישש את הצינור לשניה והודיע חגיגית יש לך בריחת גז המנוע בסדר. השבתי לו שאני יודעת ואף דיווחתי על כך הטכנאי הודיע לי שאין מה לעשות יש לקחת את המזגן למפעל ובכלל הוסיף לא כדאי לך התיקון יקר מאד כעסתי מאד ושאלתי מדוע לא עידכנו אותי שאי אפשר לתקן בבית שהרי בפרוש הצגתי את הבעיה?והוא השיב שאין מצב שמזגן בבריחת גז יתוקן בבית הלקוח והיו צריכים לומר לי זאת ,ושוב הוסיף שעלות התיקון גבוהה שאלתיו כמה יעלה והוא השיב 700 ש"ח גג 1000 ש"ח ואז כמובן דרש את 195 השקלים לבואו שילמתי בלית ברירה. אבקש לציין שהטכנאי היה בביתי מקסימום כ-5 דקות ואולי אף פחות מכך לא טרח כלל לבדוק את המזגן.
בשלב זה ממש כעסתי מיד לאחר לכתו התקשרתי לשרות לקוחות וענתה לי נציגה בשם-אורית(נציגה שניה)בכעס רב סיפרתי לה את שארע ועמדתי על כך שלא מקובל עלי שנגבתה ממני עמלת שירות ללא שרות .אורית הקשיבה וביקשה ממני להמתין (כ-20 דקות ומפה המתנתי הרבה דקות בהמשך)כשחזרה לשוחח אותי הודיע לי שאין מה לעשות אבל לא ניתן לבצע תיקון כנ"ל בבית הלקוח התעקשתי לדעת מדוע לא נאמר לי הדבר מראש שהרי ציינתי במפורש את הבעיה?ואיך יתכן שטכנאי קובע תוך פחות מ-5 דקות ללא בדיקה ענינית מה הבעיה?(ושוב המתנה של כ-10 דקות) מששבה לשוחח איתי אמרה לי שלא תיגבה ממני עמלת ההובלה ועלות השרות תנוע בערך של כ-1000 ש"ח ועוד אפילו הבטיחה שתשתדל שהדבר יבוצע במהירות האפשרית ,מאחר ומאד כעסתי ביקשתי לחשוב על כך והייתי זקוקה לזמן כדי לקבל החלטה מתוך ישוב דעת ולא מתוך כעס.למחרת ה-5/6 החלטתי להענות להצעה והתקשרתי לשרות בשעה 9.05 בבוקר וביקשתי את אורית (להווי ידוע בחברה מכובדת שכזו לא ניתן להגיע לנציג ששוחחת איתו בשום מצב)ענה לי נציג בשם סלומון(נציג שלישי) הנ"ל הודיע לי שלא ניתן לדבר אם אורית ולכן נאלצתי לספר הכל מהתחלה הנ"ל ניהל איתי ויכוח וביקש ממני להמתין(כ-15 דקות)
אח"כ חזר והודיע לי שאין מנהל ויחזור אלי. כאשר ראיתי שאינו חוזר אלי התקשרתי אני בשעה 14.15 ענתה לי מזי(נציגה רביעית)ביקשתי את סלומון וכמובן שזה היה בלתי אפשרי לא הסכמתי לספר שוב והגב' ניהלה איתי ויכוח ולא היתה מוכנה לעזור ביקשה ממני להמתין(ושוב המתנה של כ-10 ד')מששבה אמרה לי שהעבירה לסלומון והוא יתקשר אלי.ב-14.40 התקשר סלומון ואמר שבדק ואכן לא יקחו לי עלות הובלה אבל התיקון יעלה 1250 ש"ח הפלא ופלא איך גדלה העלות ?בשלב זה עמדתי על כך שאני מבקשת לדבר עם מנהל ושוב המתנה(כ-10 דקות) מששב הודיע לי שהמנהל לא מוכן לדבר איתי ואינו יכול לשנות כלום.ועוד הוסיף אם זה לא נראה לך תקחי מישהו פרטי(זה הזמן לומר שאכן יום קודם ביקשתי טכנאי פרטי שיבוא לביתי ויעמוד את הנזק והלה אמר לי שאם חומר גלם שלו אין והוא צריך להשיג מקסימום כולל עבודה 1000 ש"ח -לחברה יש חומר גלם והעלות גדלה פתאום)השבתי לו שאין בעיה שיחזירו לי את 195 ש"ח שנילקחו ממני "בגניבה" וללא תמורה ואני כבר אסתדר.ושוב המתנה(הפעם הגדיל לעשות כ-20 דקות)ואז הגעתי למוזיקה מחודשת וענתה בת אל אמרתי לה שאני בהמתנה לסלומון וזו טענה שסלומון נאלץ לצאת דחוף ופתאומי (להזכירכם אני בהמתנה על הקו) הגב' לקחה את הפלאפון שלי והבטיחה שהוא יחזור אלי. סלומון אלי לא "חזר".
אני חיכיתי בסבלנות עד ל10/6 ואז שוב התקשרתי וענתה דנה(נציגה חמישית) וכמובן שאי אפשר לדבר עם סלומון פרשתי לפניה מחדש את הכל ושוב המתנה(כ-20 ד')מששבה אמרה שלא ניתן להשיג מנהל לקחה פלאפון והבטיחה לחזור ושוב דרשתי לדבר עם מנהל וקיבלתי סירוב.דנה לא חזרה אלי.
למחרת ה-11/6 התקשרתי שוב בשעה 13.20 הפעם ענתה אילנית (נציגה שישית) כעסתי מאד וממש סירבתי לספר שוב הכל דרשתי לשוחח עם מנהל וזו הודיע לי שרק אם היא לא תצליח לעזור תדאג שמנהל ישוחח איתי .בצר לי שוב סיפרתי הכל וזו פתחה איתי במונולוג של ויכוחים וביקשה שאמתין(כ-15 ד')מששבה הודיע לי שעלות התיקון היא 1250 ש"ח לדבריה לא נמצאה שום הבטחה שלא אשלם הובלה הגב' הסכימה שזה לא תקין שלא חזרו אלי והוסיפה שלטכנאי שאמר לי גג 1000 ש"ח היתה "פליטת פה" דרשתי לדבר עם מנהל מיידית(ושוב המתנה כ-15 ד' ) מששבה לקחה פלאפון והבטיחה לחזור.ואכן לשם שינוי חזרה אלי לאחר מחצית השעה כדי לנהל איתי ויכוח וכדי ללמדני מה טכנאי אמור לעשות ולומר משהתעקשתי לדבר עם מנהל (שוב המתנה של 20 ד')שבה ואמרה שלא ניתן להשיג מנהל והיא תדאג שיחזור אלי תוך 3 שעות או למחרת. אבקש לציין שכל ההמתנות לכאורה (על חשבון הפלאפון שלי)נעשו כדי לחפש מנהל.
המנהל שי אכן חזר באותו יום לא יכולתי לשוחח ולפיכך חזר למחרת העליתי בפניו את כל הסיפור והוא כמובן נאחז בשלו ולא ממש הרגשתי נכונות "ממנהל" לבוא לקראתי , הוא אפילו לא הכחיש כשטענתי שמכניסים לי את ההובלה בעלויות.
אבקש לציין שלאורך כל הדרך אמרתי שאני מעונינת בשרות אבל לא ברמאות .אף חזרתי וביקשתי שיחזירו לי את ה-195 ש" ואני כבר אסתדר .אבל שי בשלו ולא ממש הזיז לו מילה מדברי.(מראש לא התכוון לסייע)
לסיכומו של דבר אני עומדת על כך שמגיע לי חזרה את הכסף שנלקח ממני בגניבה ממש ללא תמורה. מה שעשה הטכנאי בהנחת שתי ידיו על המזגן אני כבר הודעתי מראש ,ותפקיד הנציגה היה לומר לי שלא ניתן לבצע תיקון של בריחת גז בביתי. ואז לא הייתי מזמינה בכלל נציג.ולאור כל התעללות שעברתי והשירות הנוראי שקיבלתי מן הראוי שחברה כזו גדולה שהפרסום שלה הוא השירות תלמד את נציגיה ומנהליה לתת שרות.
אינני מוכנה בשום אופן לספוג את ה-195 ש" ודורשת לקבלם חזרה.
הופנתי לאתרכם ע"י חבר שעזרתם לו תיקוותי שגם אני אזכה לסיוע שלכם
בברכה
ןתודה מראש
דבי לוינקופ
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של ה-195 ש"ח פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת קשר שם ותפקיד:
פניתו של הלקוח נבדקה לגופה - הוחלט להחזיר ללקוח את עלות הביקור ששילם תגובה:
ניתן פתרון לשביעות רצון הלקוח - החזר ע"ס 195 ש"ח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה