פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הגרוע ביותר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסת קריסטל שאינה עועדת כבר חודש וחצי , כל פניה לשירות הינה כרוכה בהמתנה של למעלה מרבע שעה בטלפון ובסופו של דבר יחס מחפיר והקטנת ראש של המחלקת השירות.
טכנאי ראשון הגיע לאחר שבוע וחצי (ב-9/9/07 וגם באיחור)וללא חלק להחלפה, נסע למחסן והביא חלק משופץ מה שלא עבד (ושולם עליו), טכנאי שני הגיע שבועיים לאחר מכן(24/09/07) רק כדי להגיד לי שהוא יזמין חלק מקורי כי אין במלאי.
כל ניסיון שלי ליצור קשר כדי לברר מתי יגיע החלק נענה בחוסר סימפטיות ובהרגשה שאני מטרד לשירות ושעלי לחכות שיתקשרו אלי.
היום הודיעו לי שרק ב-21/10 יגיע טכנאי.
אני אמא לשני ילדים קטנים, מעבירה כביסות לשכנים ולמשפחה ומרגישה ממש בושה, שזה השירות שניתן.
לא ידוע לי איך הם נבחרים לשירות הטוב ביותר, מימי לא נתקלתי בשירות כ"כ גרוע.

עליי לציין לטובה את ירדן לוי עובדת במחסן החלקים, שהיא היחידה שטרחה לברר עבורי מה קורה עם החלק והחזירה לי תשובה 5 דקות לאחר שהתקשרתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זירוז הגעת הטכנאי, מכיוון שהחלק כבר ישנו במלאי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור מנהלת קשרי שם ותפקיד:
השרות הוקדם תגובה:
השרות הוקדם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה