פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
על מקררי אמנה ו"שירות" קריסטל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
רכשתי מקרר מתוצרת אמנה אשר מוחזר בימים אלו אחר כבוד לחברת קריסטל.

בתאריך 2 לספטמבר נרכש המקרר במכירה פומבית באתר אולסייל. במסגרת המחיר ניתנה האפשרות לבחור ציפוי לדלת המקרר ללא תשלום נוסף. זמן אספקת המוצר נקבע ל- 21 ימי עסקים.

במהלך התקופה עד לאספקת המקרר נעשו טלפונים רבים לשירות הלקוחות לברר זמן אפסקה מדויק אך אלו נענו בכך שהמקרר איננו מוכן וכי לא עברו 21 ימי עסקים (יש לציין שאותו ספק קריסטל מציע את אותו המקרר באתרי מכירות אחרים בזמן אספקה קצר משמעותית מזה של אתר אולסייל – 14 ימי עסקים).

ב- 2 לאוקטובר 2007 (לאחר 22 ימי עסקים מהקנייה) קיבלנו הודעת SMS לפיה תוך 48 שעות יצרו עימנו קשר לאספקת המקרר.
ב- 3 לאוקטובר יצרנו קשר עם חברת ההובלה ואספקת המקרר תואמה ל- 9 לאוקטובר היות ולפני תאריך זה לא ניתן היה לספקו.
ב- 3 לאוקטובר אף יצרנו קשר עם מחלקת ציפויים על מנת לבקש את כיוון הפיכת דלת המקרר (כפי שהוסבר לנו שתהליך זה יש לבצע לאחר קבלת המקרר).
ב- 8 לאוקטובר התקשרנו למחלקת ציפויים לגברת בשם הלנה על מנת לוודא שהמקרר אכן מגיע עם כיוון פתיחת דלת ימנית.
ב- 9 לאוקטובר הגיע חברת ההובלה עם המקרר , ולאחר כבוד זה הועלה לקומה 4 לאחר תשלום נוסף בסך של 110 ₪ עקב פירוק דלתותיו על מנת שיכנס בדלת המטבח (סה"כ זמן אספקה 27 ימי עסקים, או למעשה 37 "ימים רגילים", בניגוד ל- 21 ימי עסקים שהובטחו).

לפי מוביל המקרר מר עובדיה, על מנת ליהנות משירותי המקרר יש לחברו לחשמל ולהמתין שעה עד להכנסת המוצרים.
בשעות הערב שחזרתי לביתי, לא היה קשה לראות שלא למקרר הזה פיללנו :

1. צבע המקרר שהוזמן :
חברת קריסטל מתפארת במניפה של צבעי מקרר שאותה מציגים לכל לקוח המעוניין במקרר. את המניפה המהוללת ראינו במספר משווקים מורשים של חברת קריסטל – האחד מחסני חשמל ברחוב יגאל אלון בת"א והשני א.ל.מ בקניון רמת אביב. צבע טיטניום רויאל שבו בחרנו אינו דומה כלל וכלל לצבע שהגיע עם המקרר שיותר נטה לשחור.

2. כיוון פתיחת הדלת :
למרות מה שסוכם עם הלנה ממחלקת ציפויים בקריסטל , כיוון הפתיחה לא שונה ונשאר כיוון פתיחה רגיל.

3. ניקיון המקרר:
פנים המקרר היה מלא בטביעות אצבעות שחורות אשר כל ניסיונות הניקוי עלו בתוהו. אינני יודע אם טביעות האצבעות היו של אנשי מחלקת הציפוי שפירקו את הדלתות על מנת להרכיב הציפוי, או לחילופין של חברת ההובלה , אך כך לא צריך להגיע מקרר ללקוח!

4. ידית המקרר :
ידית המקרר המסופקת לפתיחת דלת המקרר הייתה מלאה בכתמי צבע וניכר עליה שהייתה משומשת ולא חדשה.

5. הדופן התחתונה של המקרר – מכסה פלסטיק שעובר לכל אורך המקרר היה שבור בסופו, נראה כאילו מישהו חתך אותו באופן חובבני עם סכין יפנית. הדבר גרם לכל הפלסטיק בתחתית המקרר לצאת בפתיחת דלת המקרר.

6. לאחר חיבור המקרר לחשמל המתנו בסבלנות רבה אך הקירור מיאן להגיע והמקרר הוציא אויר חם. לפי ההוראות בעברית המסופקות עם המכשיר יש להמתין 12 שעות עד לאכלוס המקרר (בניגוד לעצתו של מוביל קריסטל שהצביע על שעה אחת) וכך עשינו , אך בוקר לאור 10 לאוקטובר עדיין המקרר לא עבד.


ב- 10 לאוקטובר התקשרנו עם שירות הלקוחות של קריסטל והעברנו להם את הבעיות. השירות העביר אותנו להלנה ממחלקת הציפויים. לדברי הלנה טביעות האצבעות נגרמו על ידי המוביל, את נושא הצבע היא טענה שזה צבע טיטניום וכי זה מה שמופיע במניפה (למרות שגם קצרי רואי יכולים לראות שאין זה הצבע הנכון) , וכי לנושא הידית של המקרר שזה ידוע וניתן לנקות את זה עם חומר מיוחד. לגבי שאר הבעיות אמרה שזה לא בתחומה.
לאחר מכן התקשרנו שוב עם מחלקת השירות והופתענו לדעת שנציג קודם כלל לא רשם את הבעיות השונות במקרר אלא נרשם רק "פגמים" . שוב היינו צריכים לפרט כל הבעיות במקרר על מנת שיירשמו וידעו על מה אנו מדברים.
מחלקת השירות ביקשה לשלוח טכנאי על מנת שיבחן את טענותינו ואכן זה הגיע באותו יום.
לא לקח לו זמן רב להבין שאכן המקרר מקולקל ויש להחליפו בחדש.

באותו יום יצרנו קשר עם מחלקת השירות והם ביקשו שניצור קשר למחרת עם מחלקת השיווק.
למחרת ה- 11 לאוקטובר יצרנו קשר עם זהבית ממחלקת השרות , זהבית הבטיחה שמחלקת השירות תיצור עמנו קשר לתיקון זמני של המקרר שסופק, ואף להזמנה חדשה של מקרר חדש במקום זה שסופק עם הצבע הנכון שבחרנו.

לאחר שמחלקת השירות לא יצרה כל קשר, אני התקשרנו עימם שוב ו"הצלחנו" לקבוע טכנאי לאותו יום בשעות אחה"צ. זה הגיע לדירה , מילא גז במקרר וזה התחיל לעבוד. עוד ביקש הטכנאי כי נפעיל את המקרר עד הבוקר למחרת מבלי לאחסן בו מוצרים.

בבוקר למחרת יום שישי 12 לאוקטובר מסרנו את המקרר הישן ואחסנו את כל המוצרים שהיו בו במקרר החדש המתוקן . בנוסף ערכנו קניות בסופר על מנת למלא את המקרר החדש מכל טוב.
בשעות הערב ביום שישי הבחנו שכל המוצרים במקרר הפשירו . המקרר חזר לתקלה הראשונית והוציא אויר חם. עד שעות הערב המאוחרות לא הצלחנו להציל את רוב המוצרים (עדיין מדובר ביום שישי בערב) ונאלצנו להשליך לאשפה את רוב הדברים שאוחסנו במקרר מלבד השתייה.

ביום א' 14 לאוקטובר יצרנו קשר עם שירות קריסטל וביקשנו פיצוי על הבעיות שהועלו במכתב זה או לחילופין לבטל את הקנייה.מחלקת השיווק לא נענתה לבקשתינו לפיצוי ונאלצנו לבטל את הקנייה. כמו כן דרשנו החזר לגבי התשלום הנוסף שנלקח באספקת המוצר (110 ₪) , וכמן כן הנזק הכולל של המוצרים שנשלחו לפח עקב התקלה החוזרת המוערך בעלות של 1,500 ₪ .
נציגת קריסטל זהבית הסכימה לבטל את קניית המוצר והחזר כספי של 110 ₪ אך לא את הנזק שנגרם לנו .
עוד לא ציינו אף את העיכוב שחל במשלוח המקרר (27 ימי עסקים!!!) ואת העובדה שמשפחה עם תינוק בן חצי שנה נאלצה להתרוצץ בליל שישי בין דירות השכנים על מנת לדאוג לקירור מתאים למזון לתינוקות.

חברה כמו קריסטל, המתיימרת להציג מצוינות ושירות מעל לכל , אינה יכולה לנקוט בגישה כה מזלזלת ופוגעת בציבור הלקוחות.
איננו מתכוונים לוותר על הנזק שנגרם לנו ובכוונתנו לפנות לערכאות המתאימות.




כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת קשר שם ותפקיד:
ללקוח אושרה החלפת המקרר שברשותו אך מטעמים השמורים עימו ביקש לבע ביטול עסקה תגובה:
אושר ביטול עסקה לבקשת הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה