פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שךות???? נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר Amana 710KTB ב 25 לאוגוסט.
מדף עליון עם מגירת גבינות קרס לפני שבוע.
אפילו שהמקרר בתקופת אחריות לא מוכנים להחליף את המדף בטענה שאין אחריות לחלקי פלסטיק.
יש לציין רק שהמדף עשוי מזכוכית ורק המסגרת התומכת עשויה מפלסטיק.
אנא עזרו.
תודה
שלמה אחדות
כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
לאתר תלונה שלום אנו מודים לכם על פנייתכם בנושא תלונת מר שלמה אחדות. להלן תגובתנו:
לא נרשמה כל פניה מכל סוג מאז רכישת המקרר ובכלל זה גם לא הארוע המתואר. תנאי האחריות למקרר מוגדרים בצו הפיקוח על מצרכים ושרותים . שברים מכל סוג קל וחומר ברכיבי פלסטיק של מגירה אינם נכללים באחריות .
תגובה:
ניתן לרכוש רכיבים במחסני החברה. במידה ונידרש השרות בבית, השרות יבוצע במסגרת האחריות.
ידרש תשלום עבור הרכיב השבור בלבד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה