פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הגרוע ביותר שאדם יכול לצפות לו בסיוטים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.3.08 רכשנו מקרר אמנה בחנות מחסני חשמל ברעננה.אנשי מחסני חשמל נתנו שירות מצויין ואדיב .
לאחר מספר שעות התקשה אלי הגברת אינה ממחלקת ציפויים כדי לתאם מועד אספקה.הודעתי לה כי אני זקוקה למקרר מיד אחרי פסח ב- 1.5.08 . אינה סיכמה איתי שנדבר בתחילת אותו שבוע (27.4.08 ) ונתאם את האספקה .
לאחר פסח בתאריך האמור לעיל התקשתי אליהם והגברת אינה אמרה שהדבר יקח שבוע!!!!! (האם לא היה מספיק זמן במשך חודש חצי להתארגן ולהכין זאת???) דבר שאינו מובן כלל ועיקר. התנהלות זו אינה ראוייה משום שהיה מספיק זמן לתכנן את העבודה על המקרר.בקשתי שתדאג שהאספקה תתבצע ביום ראשון (4.5.08 ) לכל המאוחר משום שבאותו יום הייתי אמורה למסור את המקרר הישן שלי ולנו יש צורך דחוף בקירור בשל תרופות חיוניות לחולה כרוני אשר חייבות להיות בקירור.
ביום שלישי ורביעי התקשרתי אך ללא הועיל.. אין כל תזוזה בנושא המקרר שלהזכירכם נרכש ב-16.3.08 !!!!!. בכעסי הרב פניתי למחלקת שירות לקוחות ששם נאמר לי שהשירות שלהם לאחר קניה... אם הייתי יודעת לא הייתי רוכשת מקרר שחברה זו נותנת את השירות שלה...
זהבית ממחלקת קישרי לקוחות התקשרה אלי ואמרה שאין סיכוי שהמקרר יסופק לפני יום שני. האם זו מודעות השירות שלכם??? מדוע אין לכם תיכנון הזמנות?? כמו כל חברה מתוקנת וסבירה? צוות קשרי הלקחות שלכם אינו קשוב לצרכי הקונים ואינכם מודעים לתודעת שירות נאותה... הרי לא סביר שאדם יחכה חודשיים למקרר!!!.
מבחינת זוית ראיתי את הדברים :
אינכם בעלי תודעת שירות נאותה.
אינכם קשובים ללקוח ולצרכיו.(כאשר נאמר תאריך מדוייק בו נצטרך את המקרר).
התכנון המערכתי שלכם לקוי.
אינכם עומדים בהתחייבות למתן שירות מצויין.

לסיכום, מיותר לציין שנחלתי אכזבה מרובה מהשירות שלכם כאשר עדיין לא קיבלתי את המוצר האמור לעיל..
ברור לי שאין בכוונתי לרכוש מוצר נוסף של חברתכם ואף להתרחק מכם כמו מאש.
בנוסף אדאג לספר בקרב מכירי וחברי ואידע אותם על שירות כה "מצויין" ו"אדיב".
רויטל
עוגמת נפש,עלבון סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה