פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למכונת כביסה באחריות - למעלה מחודש... נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לנו מכונת כביסה "יהלום" של קריסטל, עם אחריות מלאה. מספר הטלפון בביתנו הוא 04-8373713.
לפני חודש התקלקלה מכונת הכביסה קריסטל דגם "יהלום" שבבעלותנו, ומים דלפו ממנה.
התקשרנו, קבעו לנו תור לשבוע מאוחר יותר. חיכינו.
בא טכנאי והודיע שצריך להחליף דוד וגם את הגומייה (על חשבוננו).
חיכינו עוד שבוע ובאו להחליף דוד וגומייה.
אחרי ההחלפה שוב דלפו מים. הדליפה גרמה לקצר חשמלי. המכונה הפסיקה לעבוד.
התקשרנו לשרות, קבעו לנו תור, שוב לחכות שבוע.
הגיע טכנאי חביב (שמש שמו) והודיע לנו שאכן צריך להחליף מנוע והלך אחרי שאמר שיתקשר אלינו.
לא התקשרו.
התקשרנו היום לשרות והודיעו לנו שבעוד שבוע יבואו... אבל לא ברור אם יש מנוע, שנברר...
התקשרנו לברר ואז הודיעו לנו שאין מנוע. וזהו, יש אחריות אבל אין מנוע.
מזה חודש אין לנו מכונת כביסה ואיני בטוח מתי תהיה.
כך לא מטפלים בלקוח נאמן, מבוטח שנים רבות ומי שרכש תמיד מכונות כביסה של קריסטל.
חודש ללא מכונת כביסה סוג הנזק :
תיקון או החלפה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה דנה פנייה 32990 – מכונת כביסה

תודה על פנייתך .

בתאריך 02 בספטמבר 2008 ביקר טכנאי בבית הלקוחה ותיקן את מכונת הכביסה לשביעות רצונה.

הארכתי את הסכם ההחזקה למכונה שברשות הלקוחה.

הלקוחה מרוצה.


אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה