|
|
|
|
|
|
שרות למכונת כביסה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 07 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הצורף 2 חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.8.08 התקשרתי כדי לקבל שרות למכונת הכביסה שלי וביקשתי דחוף עקב יציאה לחופש. הובטח לי כי יתקשרו עמי וינסו לתת שרות דחוף כבר בוים שישי לאחר כ 3 שעות התקשרתי שוב לראות מדוע לא חוזרים אלי אז נמסר לי שקבעו לי טכנאי ליום ג' ה- 12.8.08 הווה אומר יותר מ- 48 שעות. שאלתי היא למה זה ככה ומדוע גם אין אפשרות לדבר אם הנהלת השרות ומדוע נקבעה לי גם זמן המתנה של 4 שעות ולא שעתיים כנהוג בחוק. אודה על תשובתכם המהירה.
|
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|