פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול באנשים! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הסדן 3 א.ת.חולון 58815 כתובת:
דיגיטל סרוויס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אימי (אשה בת 84 וחצי!!!) רכשה לפני כשנתיים מכונת כביסה של קריסטל
בהוד השרון. לאחר כחצי שנה החלו בעיות.
ככבר חצי שנה אימי מתלוננת על חלודה בתוף. בזמנו לאחר דין ודברים, הם הסכימו לתקנו. כרגע יש שוב חלודה . הם מוכנים להגיע כשהם מדגישים שהביקור יעלה 230 ש"ח!!! וכל זאת למה??? כדי לראות שאכן יש חלודה.
אנחנו מסבירים להם שיש חלודה!!! בגילינו המופלג, אנו יודעים לזהות אותה, ביחוד כשזה מופיע שנתיים אחרי הקנייה......הם מתעקשים ולא מוכנים לוותר
על הסכום הנ"ל. זו התעללות באישה מבוגרת!!!!!
קריסטל מערימים קשיים בלתי רגילים לאורך כל הדרך.
בזמנו רכשתי מכונת כביסה ח ד ש ה של באוקנכט. לאחר חצי שנה היו
לי בעיות עם הלאגרים.לא עזרו כל תחנוניי ואיומיי, שיש לי 2 חיילים בצבא
(מזל שלא כל הארבעה שרתו יחד) ואני זקוקה למכונה כמו אוויר לנשימה!
הוצאתי הון עתק על שירותי מכבסה כי לא עמדתי בעומס הכביסות, ונמאס לי
שכל השכנים נרתמו לעזור לי לכבס אצלם.
בעלי (ז"ל) חשש שאקבל התקפת לב, ואילץ אותי לרכוש מכונה חדשה.
הטעם המר שנשאר לי מקריסטל נמשך עד היום (15 שנה!!!)
כנראה שאצלם זה דפוס אופייני. להתיש אנשים, עד שנשברים.
אשמח מאוד אם תצליחו לעזור לאימי, מרים נוימן 5496668 רמה"ש.
כספי,עלבון, ובזבוז זמן על טלפונים. סוג הנזק :
החלפת התוף החלוד בלי להניד עפעף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה