פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה- טיימר מקולקל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2006 רכשנו מכונת כביסה מחנות קריסטל בפ"ת. לאחר מספר שבועות התקלקל הטיימר במכונת הכביסה. לאחר מצעד של טכנאים וחלקי חילוף (טיימרים מתאימים ולא מתאימים) הוחלף הטיימר והמכונה חזרה לעבוד. בין השנים 2006-2007 הוחלף הטיימר של המכונה כ-4 פעמים. לפני כחודשיים שוב שבק הטיימר ושוב החל מצעד טכנאים (סה"כ 4 טכנאים ושלושה טיימרים).
בעיני כלקוחה אין ספק שרכשתי מוצר פגום כהגדרתו עפ"י חוק- קלקול שב וחוזר. אני לא בוטחת במכונה ומס' המקרים שהפעלתי את המכונה והיא פעלה שעות באותו "מקום" בתכנית היו רבות.
פניתי מס' פעמים לשירות לקוחות לבקש התייחסות.
התייחסותם היתה לא-שירותית לחלוטין!!!!!
חובתם שהמכונה תעבוד כעת והיא עובדת, והעניין שהקלקול/פגם כל הזמן חוזר לא מעניין אותם.
במאי הקרוב תסתיים האחריות ואני נותרת עם מכונה שבוודאות תתקלקל בטיימר שוב!!! הציעו לי להאריך את האחריות בתשלום+ תשלום על כל ביקור. אבל הקלקול ידוע והפגם האמיתי לא הרי טופל על ידם!!!
שלחתי פקס ופניתי לשירות - ללא הצלחה, ואפילו נציגה אחת ניתקה לי בפנים (בנימוס כמובן...). ביקשתי שיחזור אליי אחראי , אבל הוא עסוק עם לקוחות (מה אני לא לקוחה???)
לטענתם- מאחר ובתקופת השירות אליי התחלפו החברות (היה איזשהו מיזוג בין קריסטל לאמפא) לא מעניין אותם מה היה קודם (גם אין להם את הרקורד!!!) והעובדה שהטיימר קבוע מתקלקל לא קשורה אליהם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת פיצוי או החלפה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה