פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל , שקרים וכדומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
השבוע התקשרתי להזמין שירות למייבש בן פחות משנתיים...כאשר בדקה איתי נציגת השירות איזה מייבש ברשותי הבהרתי לה יותר מפעם אחת כי מה שרשום אצלה זה המייבש הישן שלי ולא זה שרכשתי לפני שנתיים, למרות זאת היא התעקשה לא לשנות את הפרטים..."הטכנאי ישנה". היא אמרה לי כי הטכנאי יגיע ביום חמישי "בבוקר". חיכיתי בין השעות 8:00-10:00 .
לא הגיע. התקשרתי, רבע שעה על הקו (קו לא חינמי!!), "הוא יגיע בין 10:00-12:00. חיכיתי. יום העבודה שלי ממילא "לא עולה כסף", בטח לא משלמים לי על שעה 230 ₪, אז לא נורא.
הוא הגיע ב- 12:10. עם גוף חימום של ....נכון – המייבש שהיה לי ב-2003! לא תיקן אבל דרש וקיבל את כספו (טפשות שלי!!) שוב התקשרתי לשירות המעולה של קריסטל – 25 דקות !!!!!! החזיקו אותי על הקו כדי לומר לי –" נבדוק ונחזור אליך" .
אי אפשר היה לומר לי זאת אחרי 10 דקות? (עד כה – 40 דקות טלפון !! מי משלם ?) שעה, שעתיים...אף אחד לא חזר ב- 14:00 התקשרתי שוב. 24 דקות על הקו...(כמה זה ביחד? שעה ו-4 דקות !!!!)
נחזור אליך עד 17:00. ונתאם לך שירות ליום שלישי כי זה הכי קרוב שיש .. סליחה ? ומה עם יום העבודה שלי? ומה עם עוד יום ביום שלישי? ומה עם כביסת חיילים בשבת? אין גבול לחוצפה!!!!
כמובן שאף אחד לא חזר... ביום שישי שוב טלפון לקריסטל - 15 דקות המתנה בקו לא חינמי....דרשתי לקבל את מנהל שירות לקוחות שהבטיח לי הרים וגבעות כלל הנחה על מייבש חדש חבל רק שהמחיר שלו גבוה מלכתחילה ב- 700 ש"ח מהחנות. "אשלח לך פקס מיד עם סיכום השיחה שלנו..." לא הגיע. גם לא בשבת... יום ראשון - שוב שיחה לקריסטל הפעם רק 16 דקות כדי שיבטיחו לי שאדון רומן יתקשר אלי מיד כשיתפנה. עד 12:30 הוא לא התפנה. שוב שיחה של 15 דקות לקריסטל...ונכון - הוא עדיים לא התפנה יחזור אלי עד 17:00....
אנחנו הלקוחות . אנחנו לא עובדים בקריסטל !!! ואין להם טיפה ולו טיפה של תודעת שירות. (השבוע נזקקתי לשירות לקוחות של "ניקול". תוך יומיים היה לי צ'ק בדואר "פיצוי על עוגמת הנפש".) ביקשתי שלא יפדו את הצ'ק שניתן לטנאי שלא עשה כלום !!!! אז ביקשתי... ביקשתי שיסדרו לי טכנאי לפחות לתחילת השבוע ...אז ביקשתי. אני עוד מחכה.
כספי סוג הנזק :
החזר על כשעתיים שיחות טלפון. החזר על הביקור של הטכנאי שהגיע ללא החלק שהיה צריך להביא למרות שהעברתי את כל הפרטים שנדרשו ועמדתי על כך שישנו אצלם - והם לא שינו. שינוי מספר הטלפון שלהם למספר חינמי אם הם יודעים שממילא הם "מורחים" את הלקוחות שעות רבות בטלפון. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה