פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנולוגיה גרועה, שירות גרוע עוד יותר ואין אפילו יחס מפניות הציבור! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו ל'קוחות ותיקים ונאמנים של קריסטל. ביוני 2008 רכשנו מכונת כסיבה, כולל אחריות לשנה ואף רכשנו ביטוח לשלוש שנים. כשהיתה תקלה כבר במרץ 2009, מסרנו תיאור מפורט ונשלח טכנאי רק על מנת "לקחת דיאגנוזה" ללא חלקים לתיקון ואיבחן כי יש צורך להחליף הדלת כולה, בעלות של רבע ממחיר המכונה על אף היותה חדשה!
ב-17.3 שלחנו תלונה מפורטת למייל שלפניות הציבור כפי שמופיע באתר של קריסטל ואין שום תגובה או התייחסות.
החזר כספי, כעת דורשים גם פיצוי על זמננו ועל הזלזול הבלתי נסבל פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה