פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ינואר 2009 רכשתי מכונת כביסה קריסטל 8 ק"ג דגם חדש.
בתחילת חודש אפריל המכונה הפסיקה לעבוד , בתאריך 12.4.09 הודעתי למוקד על תקלה במכונה והזמנתי טכנאי המועד שנקבע להגעתו הוא 16.4 , הנ"ל הגיע במועד.
לאחר בדיקה הודיע כי המנוע התקלקל וצריך להחליף מנוע . ביקשתי בכל לשון של בקשה שיעשה מאמץ ויביא את החלקים הנדרשים ביום לאחר ביקורו אצלי (יום ו') הטכנאי הבטיח שידבר עם מנהלו ויעדכן אותי. כמובן שהוא לא התקשר.
ביום א' 19.4.09 דיברתי עם המוקד ונקבע לי מועד חדש להגעת טכנאי - יום ג' 21.4.09 בין השעות 0800 - 1200 ביקשתי מהמוקדנית בכל לשון של בקשה שיתנו לי התראה של חצי שעה ע"מ שהספיק להגיע. הנ"ל הבטיחה שכך יהיה.
ביום הגעת הטכנאי 21.4.09 , יום הזיכרון לשואה ולגבורה הפלאפון היה צמוד אלי וזמין עד לשעה 0955 לפני הצפירה. עד שעה זו לא הגיעה אלי שיחת טלפון. בשעה 1010 היתה לי הודעה במשיבון שאומרת - "הטכנאי היה אצלך לא היית בבית והוא הלך. ההודעה הושארה במשיבון בשעה 1004.
התקשרתי מיד למוקד וסיפרתי לבחורה בשם סיון מאיר - שהם הבטיחו שיתנו התראה ולא נתנו ואיך אפשר לבוא בטענות שלא עניתי לטלפון כשבשעה זו גם הם אמורים לעמוד דום לזכר קורבנות השואה. לא היו לה תשובות חוץ מלומר לי שאני צודקת ושהמתין היא תדבר עם המנהל. אחראי שיחה שלה עם המנהל היא חזרה אלי והודיעה כי ניתן יהיה לקבוע מועד חלופי לטכנאי רק כאשר אשלם להם 150 ש"ח קנס מיכוון שלא הייתי בבית. וכי אני חסומה לכל שירות עד אשר אשלם את הקנס. ביקשתי לדבר עם המנהל כמובן ש"הוא לא נמצא " קוראים לו מוטי דואק.
מחוסר ברירה שילמתי את הקנס ונמסר לי כי במהלך היום יתקשרו אלי אחראי שיבטלו את החסימה של מקבלת שירות ויקבעו לי מועד להגעת טכנאי. כמובן שהם לא התקשרו ובעלי נאלץ להתקשר ונמסר לו כי טכנאי יגע רק 4 ימים מאוחר יותר רק לאחר הרמת קול קבעו מועד יום למחרת בבוקר( היום) .
חבל מאוד שכך מתייחסים ללקוחות הלקח שלי - לא המליץ לאף אחד לקנות קריסטל גם אם המוצר מעולה. ואני לא אקנה שום מוצר של קריסטל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה