פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי של טכנאי שירות נושא התלונה:
עמר שמואל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רוצה להתלונן על טכנאי השירות של חברת קריסטל שהגיע לטפל בעיה במקרר שלי הבעיה היתה שהמקרר הפסיק לפעול אמרתי לטכנאי שהגיע מה הבעיה הוא מיד קודם הציע לי לחבר שקע הגנה למקרר אמרתי לו שאני לא מעונין לקנות מהם בגלל המחיר הגבוה ואני אקנה את השקע ממקום אחר הוא אמר שהוא צריך לבדוק את הכרטיס של המקרר שנמצא בחלקו העליון של המקרר הוא עלה על כסא ופתח את המכסה של הכרטיס ולאחר מבט קצר הוא אמר לי שהפיוז נשרף מבלי לבדוק מה גרם לכך שהפיוז נשרף הוא לאמר לי שהוא יכניס פיוז אחר ויראה אם המקרר עובד ראיתי אותו מוציא חוט מתכת מארגז הכלים שאלתי אותו מה הוא עושה והוא מסר לי שהוא עושה קומבינה על הפיוז ומחזיר את הפיוז וכל זה ללא בדיקה של המקרר בכדי לבדוק מה גרם לכך שהפיוז נשרף שאלתי אותו למה הוא לא משתמש בפיוז תקין והוא אמר לי שאין לא פיוז ואין להם בחברה פיוזים בכלל עדין לא קנו לצין שבזמן שהוא ירד מהכסא לסדר את הפיוז אני עליתי בכדי לראות את הכרטיס וכן הרחתי אותו ולא הים שום ריח שרוף הטכנאי עלה שוב חיבר את הפיוז המאולתר שהוא הכין וסגר את המחסה ושהוא הכניס נשמע פיצוץ קטן ומיד היה ריח חזק של משהוא שנשרף שאלתי אותו מה קרה והנ"ל מסר שהריח זה משפיוז וכן מסר שהכרטיס שרוף ולא ניתן לתקן כרטיס כזה וצריך להחליף את הכרטיס ועלות כרטיס כז 2900 ש"ח שאלתי אותו מה גרם לכך שהכרטיס נשרף אם הוא טוען שהכרטיס נשרף קודם הוא מסר שהוא לא יודע כנראה מפל מתח אך לא בדק פיזית את המקרר לאבחן את הבעיה אמרתי לו שלא נראה לי שכך הוא אמור לבדוק את המקרר עם פיוז מאולתר ואם הוא היה משתמש בפיוז תקין הפיוז היה נשרף ולא הכרטיס והנ"ל אמר שכך הוא בודק את הכרטיס אין לו פיוזים תקינים אמרתי לו שכרגע אני לא מעונין להחליף את הכרטיס בגלל זה שאני חושב שהוא גרם לחלק מהנזק בדיקה הלא מקצועית שלו וכן בגלל המחיר המופרז של הכרטיס לאחר שהטכנאי הלך הקשרתי אל המוקד של החברה המוקדנית וסיפרתי לה את מה שקרה וביקשתי לדבר עם המנהל והיא מסרה שהיא לא יכולה להעביר אותי אליו והיא תבקש מהמנהל להתקשר אלי דיברתי איתה בתאריך 22/04/09 ועד היו 24/04/09 הוא לא התקשר אלי לצין שעד היום אני בלי מקרר תקין.כמו כן לקחתי את הכרטיס למומחה מעבדה שבדק את הכרטיס והוא מסר שהכרטיס נשרף לגמרי כל הרכיבים בכרטיס נשרפו וזה כתוצאה מהבדיקה הרשלנית של הטכנאי וכן לפני שהטכנאי הכניס את הפיוז הוא היה צריך לבדוק מה גרם לכך שהפיוז נשרף ורק לאחר מכן להכניס פיוז ופיוז תקין ולא מאולתר כך שהפיוז היה נשרף במקרה של בעיה ולא כל הכרטיס .במקרה זה הטכנאי התשמש בפיוז מאולתר ללא בדיקה מקדימה ובגלל בעיה שהיתה נשרף הכרטיס היות והיה פיוז מאולתר לא באמפר המתאים כך שבמקום שהפיוז היה נשרף נשרף הכרטיס לחלוטין שאי אפשר לתקן אותו בכלל.
גרימת נזק לכרטיס של המקרר סוג הנזק :
החלפת הכרטיס של המקרר פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה