פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות של חב' קריסטל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
25/04/09

שלום לך,
שמי זיוה נפתלי
ברשותי מכונת כביסה של קריסטל שנרכשה לפני קצת יותר משנה.
יש לי ביטוח של חב' קריסטל.
לפני חודש!!!!!התקלקלה לי מכונת הכביסה.
פניתי לשירות של חב' קריסטל ב 29/03/09 יום א'. כמובן שהייתי צריכה לחכות כמה ימים עד שיגיע טכנאי.
נקבעה לנו הגעה של הטכנאי ליום ג' ה 31/03/09 בין השעות 09:00 ל 12:00 הטכנאי לא הגיע עד השעה המיועדת אלא באיחור לאחר השעה 12:30. למותר לציין כי בעלי נאלץ לקחת יום חופש בשל כך!
הטכנאי הגיע ובבדיקה קצרה שהוא ערך הוא החליט שהמכונה תקינה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והוא הלך. הגעתי הביתה וכמובן שהמכונה לא עובדת!!!!!! היה כבר מאוחר ולא יכולתי לצלצל שוב לשרות כי הם עובדים עד 16:30.
צלצלתי למחר והזמנתי שוב טכנאי. לאחר תחנונים הם הסכימו לשלוח לי טכנאי ליום שישי ה 03/04/09 . הגיע טכנאי וקבע שיש בעיה עם הכרטיס האלקטרוני של המכונה. כמובן שלא היה לו במלאי!!!!וכמו כן הוא טען שהכרטיס אינו במלאי בחברה וברגע שיגיע ייצרו איתי קשר. (כל זאת לפני פסח!!!!!). ביום ב' בתאריך 13/04/09!!! הגיע טכנאי עם הכרטיס (כמובן עוד יום חופש!), החליף את הכרטיס , הפלא ופלא המכונה עובדת? בדיוק לחצי דקה!!!!!!!!הטכנאי הספיק ללכת, רצנו אחריו תפסנו אותו והוא אמר שכנראה הלך מנוע! היה לו במלאי?! מה פתאום!!!! צריך לחכות! מהחברה יצרו איתי קשר והודיעו כי סוף סוף יש מנוע ויבואו להחליף לי אותו ביום ג' 28/04/09 בין השעות 08:00 ל 10:00 (שוב יום חופש!). מגיעה השעה 10:00- הטכנאי הגיע?! מה פתאום. אנחנו מתקשרים לחברה ומסתבר שאין מנוע במלאי!!!!!!!!!!!!!!!!! מה זה?!?! מה אי אפשר כבר להודיע? לאחר שאנחנו צלצלנו אליהם!!!! נאמר לנו שייצרו איתנו קשר מתי יהיה מנוע חדש. יום , יומיים אף אחד לא מצלצל. צלצנו אליהם שוב ביום ה' ה 23/04/09 לאחר שיחה קשה נקבע שלמחרת יגיע טכנאי.
יום שישי ה 24/04/09 מגיע בבוקר טכנאי. מחליף מנוע?! מה פתאום! זה בכלל לא בעיה של המנוע!!!!!!!! זאת בעיה של הכרטיס! שוב? הרי החלפתם? החליף כרטיס? מה פתאום! אין לו! צריך לחכות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לחכות עד מתי?! האם לא חיכיתי מספיק? האם זה מה שמגיע למי שעושה ביטוח של מכונת כביסה בחברה ה"ידועה" קריסטל?
עד לשעה זו לא תוקנה המכונה!!!!
שלחתי פקס' למח' שירות לקוחות, פניתי טלפונית למח' פניות הציבור וכלום לא עוזר!
יש לי בבית חיילת קרבית. מה עליי לעשות? לרוץ כל סוף שבוע להורים שלי לכבס לה את המדים? ומה עם שאר גרי הבית?
האם זה נראה לכם הגיוני שאני כבר חודש שלם ללא מכונת כביסה וזאת מכיוון שיש לי ביטוח!!!!!!!!!
אם לא היה לי ביטוח והייתי צריכה לשלם להם אני בטוחה שכבר מזמן המכונה הייתה מתוקנת!!!!!



בכבוד רב
זיוה נפתלי
נייד : 052-5937031


קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה