פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר וגזילת סכף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 06/03/09 בשעה 14:00 ראינו כי מקרר 'אמנה' שרכשתי באוגוסט 2007 אינו עובד. מאחר שהיה זה לאחר שעות השירות של חברת "קריסטל" הזמנתי טכנאי פרטי שאמר כי נראה לו שהבעיה היא בכרטיס האלקטרוני מאחר והתרמוסטט תקין לחלוטין!. הפשרנו את המקרר והוא שב לפעול.
בתאריך 13/03/09 בשעה 8:00 פניתי לשירות הלקוחות במוקד "קריסטל" מאחר והמקרר שוב לא קירר. היחס בו נתקלתי היה מחפיר!! ביקשתי להבין כיצד לאחר מעט כ"כ זמן, כרטיס אלקטרוני נהרס- יש לציין שעלותו היא 1250₪ (!!). תשובתה הייתה טריקת טלפון!! התקשרתי שוב, ואמר לי המוקדן כי איננו מכיר עם מי דיברתי ואינו יכול להעביר לי אותה.
אציין כי על אף שהשיחה נותקה לא טרח נציג לחזור אלי. באותו יום שוחח תי עם: נטליה, אסתי, לירון זינגר וג'וליה. דיברתי עם ארבעה נציגים ורק אז נשלח אלי טכנאי! !
הטכנאי טען כי נראה לו שהבעיה בתרמוסטט ואין צורך להחליף את הכרטיס מאחר וזה יקר. שילמתי עבור ביקור 230 ₪ וגם 120 ₪ עבור תרמוסתת.
ביום 1/5/09- כחודש וחצי לאחר הפעם הקודמת, חלה במקרר שוב בדיוק אותה התקלה ( קרח שמצטבר במקפיא ולא מקרר את תא הקירור העליון) . שוחחתי עם שירן והיא זימנה אלי טכנאי שטען שהבעיה היא בכרטיס האלקטרוני, על אף שלפני חודש אמר הטכנאי שזה התרמוסטט. אם כך, יוצא שהטכנאי הפרטי שזימנתי צדק מלכתחילה צדק, וטכנאי קריסטל טעה וסתם שילמתי עבור תרמוסטט. עכשיו שילמתי מחיר מלא עבור הכרטיס- 1250 שח וחויבתי עבור ביקור נוסף- 230ש"ח – לאחר שנאמר לי במוקד שלא צריכים לחייב אותי עבור ביקור נוסף!!!
התקשרתי לשוחח עם שירן אך מכיוון שהייתה עסוקה העבירו לה שתי הודעות אך זו לא טרחה לחזור אלי. בפעם השלישית שוחחתי עם ורד רחמים וביקשתי לקבל החזר על התרמוסתת ששילמתי לשווא מאחר והטכנאי טעה פעם קודמת באיתור התקלה. זו אמרה שתדבר עם ניסים שבת, ראש צוות טכנאים, תחזור אלי עד 12:00 ( כזכור, יום שישי) בכל תשובה שהיא. אולם לשווא המתנתי. אף זו לא טרחה לחזור אלי!!
יוצא אם כך מס' טעויות:
1. איתור לקוי של התקלה ולכן חויבתי גם על תרמוסטט וגם על כרטיס אלקטרוני.
2. חיוב כפול של ביקור, בניגוד למה שאמרו לי.
3. כרטיס אלקטרוני אינו אמור להתקלקל בתוך כשנה וחצי, אלא אם כן המקרר שנמכר הוא פגום
כספי סוג הנזק :
מקרר חדש פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה