פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרועה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חולון רחוב הצורף 3 כתובת:
1 סניף מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/03/09 רכשתי מונע אבנית magic2000 למכונת כביסה שצריך להיות מורכב משני חלקים.מוכרת בשם גנט דסליי הסבירה לי הכול בקשר המונע. בעוד שבוע, קיבלתי בדואר רשום, מוצר אחר לגמרי. התקשרתי לחברה, שוחחתי לגבי המצב.
עוד שבועיים חיכיתי שיבוא טכנאי לקחת ממני את המוצר הלא נכון. אחרי שהוא לקח את המוצר הלא נכון שוב התקשרתי לחברה לבדוק את המצב.. הם אמרו שזה נשלח אליי. חיכיתי מס' ימים, ולא קיבלתי. שוב התקשרתי. הפקידה הסבירה שהיו אצלם בעיות עם המשלוח.
סוף-סוף! היום ב5/05/09 קיבלתי דואר רשום, פתחתי אותו ומה אני רואה? שוב בעיה-חסר חלק אחד. אני מתקשרת לחברה, מדברת עם פקידה בשם וילי שכל פעם מנתקת לי בפנים, מתייעצת עם מישהו ולאחר מכן שוב חוזרת אלי (ככה כמה פעמים) ובסוף אומרת שאני בעצמי צריכה לנסוע למחסן ולקבל את המוצר הנכון.
למה אני צריכה לתקן טעות שאינה שלי? למה אני צריכה לבזבז את הזמן שלי? את הדלק שלי ולאבד בריאות שלי? למה החברה לא עושה את העבודה שלה?
אחרי זה ביקשתי לדבר עם המנהל, וילי הפקידה אמרה לי שהוא התקשר אליי בשעה 16:00. ברור שאף אחד לא חזר אלי. כשצלצלתי שוב ודיברתי כבר עם אתי היא אמרה שאני שקרנית,איזה עלבון,האין זה חוצפה? כי לא אמרו לי שמנהל התקשר אלי. איזה זילזול באנשים,איזה חברה זאת בכלל?!
אני דורשת לבטל את העסקה מיד,אני דורשת החזר כספי ושיקחו את המוצר בחזרה בעצמם! לכול החברים שלי והידידים אני אספר מה זה חברת שרות קריסטל,אני מתביישת וחושבת שאנשים שמשקרים הם עם מושפל,חסר טקט,אם זאת הדרך שלהם להביא לקחות,אז אני חושבת שלא יילך להם,אני מאחלת להם בהצלחה ושישנו את הדרך,כי אז לא יצליח להם!
עלבון ו סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה