פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע לקריסטל נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי תנור של חברת דה דיטריש השייך לשירות קריסטל, שילמתי הובלה והתקנה של התנור,כאשר הגיע אלי המתקין הוא ראה שיש להעביר כבל מאריך של חשמל מדלת סמוכה בארון, אישתי האותו הרגע הביאה כבל מאריך אך המתקין לא הסכים לחכות שהיא תעביר את הכבל(40 ס"מ מרחק) מדלת לדלת ועזב בטענה שאין לא מה לעשות ואפילו לא לחכות 2 או 3 דקות ובכך השאיר את התנור במרכז המטבח ללא התקנה ששילמתי עליה וללא פתרון, כשהתקשרתי לשירות הם משכו אותי עם תשובות שונות ולא נתנו לי פתרון מלבד התשובה שאם ארצה שיגיע שוב לביתי זה יהיה כרוך בתשלום מלא נוסף. אני אדם נכה ואין מי שיכניס את התנור למקומו, אודה לכם מאוד אם ימצא פתרון
כספי סוג הנזק :
הרכבת התנור ללא תשלום פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם בנושא תלונתו של מר ענתבי גיא להלן תגובתנו:
צר לנו על אי הנוחות הזמנית שנגרמה ללקוח.
התקנת תנור מחייבת תשתית גז וחשמל תיקניות, חברתנו מנועה מחיבור מוצר לתשתיות שאינן תיקניות ובכלל זה חיבור באמצעות כבל מאריך בקרבת צנרת גז, דבר המנוגד לחוק הבטיחות.
מסיבות אלו התבקש הלקוח להסדיר את התשתיות טרם התקנת המוצר.


תגובה:
ברגע שהלקוח יעדכן את חברתנו כי הותקנו תשתיות הגז והחשמל באופן תיקני יחובר התנור לשביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה