פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר שלא עובד למעלה מחודשיים נושא התלונה:
עוקב אפרת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סיבים 19 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קיבלתי מתנה מאבי מקרר אמקור, בחודש מרץ האחרון החל להרעיש בחוזקה הזמנתי טכנאי והנ"ל תיקן את התקלה, כשבועיים לאחר מכן הפסיק המקרר לקרר שוב התקשרתי להזמין שירות והתברר לי שיש איזה חלק שבור במקרר שצריך להזמין ונתבקשתי להמתין בסבלנות, מאז ועד היום החלק המדובר לא הגיע ולא הוחלף לאחר אינספור טלפונית לשירות ולמנהל האיזור נשלח אליי שוב טכנאי הביתה על מנת להדביק את החלק השבור סירבתי לאפשר לו להדביק את החלק ודרשתי בכל תוקף חלק חלופי חדש או מקרר חדש מאז עברו יותר משלושה שבועות ואני עדיין ללא מקרר וללא פתרון מטעם שירות קריסטל.
כספי, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת חלק בתוך 48 שעות או לחילופין מקרר חדש פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה