פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרת גרוע לכיריים באחריות de dietrich נושא התלונה:
נייבורג פרץ שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
*2992 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי כיריים יוקרתיות שהמצת האלקטרוני התקלקלנקבע לי מועד ראשון לשרות
סמוך למועד התקשרו לדחות אתהקריאה במספר ימים כשהגיע הטכנאי כמובן הוא הגיע ללא חלק שצריך להחליפו כשידוע להם הדגם המדויק ומהות התקלה הטכנאי
עזב בלי לקבוע מועד חוזר לאחר צעקות בבטלפון נקבע מועד לשבוע מאוחר יותר וכמובן גם הפעם הוא בא עם חלק אבל לא מתאים ואמר שיצרו איתנו קשר לקביעת מועד חדש שוב עוברים מספר ימים שאף אחד אינו מתקשר שוב צעקות בטלפון נאמר לי שאתמול הוזמן החלק מחול אבל לא יודעים מתי יגיע כשיגיע יצרו איתי קשר למועד התיקון הענין נמשך כבר מספר שבועות ומועד עדיין אין לי
מספר שאלות לי איליהם
1איך זה יתכן שרק לאחר 2 ביקורי טכנאי רק ב17.2.09שהם כבר מספר שבעות מתחילת הטיפול הוזמן החלק מחול
2מדוע אין המוקדניות מוכנות בשום אופן לתת ללקוח עם בעיות להעביר מישהו אחראי בכיר מהן
3מדוע הם לא חוזרים בטלפון לקבוע מועד לסיום הפרשה
4האם זמן שלקוח מבזבז וטלפונים רבים אינו נחשב ולא ראוי אפילו להתנצלות
איפה אמנת השירות
עוגמת נפש סוג הנזק :
התחיבות למועד סיום הפרשה ולפחות התנצלות ממישהו בכיר יותר מנציגה טלפונית שאין אפשרות לעבור אותה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה