פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי בגין מקרר AMCOR שקנינו והגיע במצב זוועתי והוחלף במקרר במצב עוד יותר זוועתי. ועל אובדן 4 ימי חופש, שעות של טלפונים עם קריסטל, טרטורים ועוגמת נפש נושא התלונה:
קורטברג מריאוס שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועים בתאריך ה2.5 קנינו מקרר של AMCOR AM480 ב 2400 ש"ח במקום 3400 ש"ח דרך נציג חברת אטרקטיבי באינטרנט.
ב5.2 התקשרו מחברת קריסטל לתאם לנו את ההובלה וכעבור עוד יום בתאריך ה7.5 הגיע המקרר.
המקרר הגיע במצב זוועתי - כולו מלא כתמים שחורים של פיח שלא יורד וכל המדבקות שלו היו מקולפות כאילו משהו שיצא ישר מאיזה מכרה פחם לסלון שלנו ועבר בדרך שפשופים נוראיים.
התקשרנו מייד לחברה והם טענו שזה סתם אבק ושהם ישלחו לנו טכנאי שיבדוק את מה שקיבלנו כדי לאשר או לא החלפה. כעבור עוד יומיים קיבלנו טלפון מחברת קריסל שהציעו לנו פיצוי ושנשאר איתו - לא הסכמנו בשום מקרה - קנינו חדש ודרשנו חדש לקבל!!!
ביום ראשון ה 11.5 הגיע טכנאי של קריסטל (זה יום שני של חופש שנאלצנו לקחת) שקבע שאכן המצב ממש גרוע ואין לו מושג איך שלחו מקרר שכזה לאנשים. הוא המליץ על החלפה וכעבור עוד יומיים שוב התקשרו לתאם הובלה של מקרר חדש.

בתאריך ה 17.5 הגיע המקרר השני - (יום שלישי של חופש שנאלצנו לקחת).
מצב המקרר השני שהגיע היה עוד יותר נוראי מהראשון כולו מלא כתמים שחורים והאותיות של ה AMCOR נפולות כך שהיה כתוב AMCO על המקרר - הקיצר היינו בהלם איך יכול להיות שפעם שנייה מביאים לנו מקרר במצב כזה!!!
ישר התקשרנו לחברה וכל פעם העבירו אותו מאחד לשני עד שהגענו לבחור בשם ירון בטלפון 039100466 שאמר שאין לו מושג איך זה קרה ושנקבל פיצוי על עוגמת נפש אבל בכל מקרה צריך לשלוח טכנאי שוב כדי שיראה מה המצב וישלח המלצה להמשך.
לא היינו מוכנים וביקשנו להחזיר את המקרר ולקבל את הכסף ואז שוב התקשרנו לחברה וביקשנו שיגיע טכנאי עם מוביל ושיקחו את המקרר וזהו!
בחברת קריסל התעקשו שינקו לנו אותו וידביקו את המדבקות - אנחנו אמרנו שזה פשוט לא הגיוני לא קנינו מוצר יד שנייה שצריך לנקות ולהדביק לו את המדבקות קנינו מקרר חדש!!! ולא היינו מוכנים לקחת עוד יום חופש הרביעי במספר כדי לחכות שוב לטכנאי.
בסוף אמרו מחברת קריסל שיתאמו את הטכנאי בשעה נוחה אך מאז לא התקשרו בכלל ופתאום ביום ראשון בבוקר השבוע - התקשר ללא תיאום כמובן הטכנאי של קריסטל ואמר שהוא מגיע ב 13 - רצינו כבר לסיים עם הסאגה הזאת וחיכינו לו(יום חופש רביעי שנאלצנו לקחת) כדי שיראה את המקרר ויקח אותו עם המוביל אך הוא כמובן הגיע ללא המוביל והתחיל לנקות את המקרר ולהדביק את השם AMCOR - המקרר נראה יותר טוב היום אבל עדיין ה AMCOR כתוב באלכסון ויש כתמים שחורים בכל מיני מקומות - פשוט נמאס לנו כל פעם להוציא את האוכל ולהחזיר את האוכל למקרר החדש כל פעם ולנקות אחרי המובילים שגם על הדרך שברו לנו את המזוזה.

הקיצר שרות על הפנים שהשאיר אצלנו טעם ממש רע בפה אבל מרוב חוסר כוח ואונים מול המקררים שנשלחים כל פעם יותר יויותר מלוכלכים נשארנו עם המקרר הזה וזהו.
אני מאד מקווה שכל מי שהולך לקנות מקרר של אמקור מחברת קריסטל יחשוב פעמיים אם יש מבצע או דיל שהם יכולים לתת לכם שלא תקבלו איזה מקרר ג'יפה שמסתבר בדיעבד אחרי בירורים שזאת בכלל סדרה שהפסיקו לייצר ולכן גם המבצע אבל אין לנו יותר כוח להלחם בהם.
על הדרך הובטחו לנו מספר פעמיים זיכויים ופיצויים אבל גורנישט מאז לא שמענו מקריסטל כלום.
הקיצר תחשבו פעמיים לפני עסקה עם קריסטל - לא חשבתי שאגיד את זה עליהם אבל זה כבר מקרה שני מולם וכנראה שצריך לתת שם למישהו לעשות שיעורי בית באיך שולחים ומתייחסים ללקוחות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על 4 ימי החופש, עוגמת הנפש והטרטור כפי שהובטח מהמנהל ירון !!! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה