פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מייבש בלומברג - שרות לא מקצועי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לצערי לפני כשנה ושלושה חודשים רכשתי מייבש כביסה של חברת בלומברג עם מעבה. לפי כחודש המייבש הפסיק לעבוד, לאחר השתמשתי בו מספר מועט של פעמים מאז שנקנה. התקשרתי לשירות קריסטל וביקשתי להאריך את האחריות, אך הם סרבו. בלית ברירה הזמתי טכנאי. הטכנאי הגיע לאחר מספר ימים, ובתוך 5 דקות הכריז שהבעיה "היא בסך הכול הרצועה שזזה מהמקום" וש"זוהי בעיה קלה לפתרון".
מאותו רגע הכול הלך והסתבך : מסתבר שלטכנאי לא היה מושג איך לפתוח את המייבש, וזו פעם ראשונה שהוא מתקן מייבש מהדגם הנ"ל. הוא פתח אותו מקדימה,מאחורה, מלמטה ומלמעלה, תוך כדי פירוק מאסיבי של המייבש. הוא הזיז אותו מצד לצד והשכיב והרים – תוך כדי ניסיונות נואשים להגיע אל הרצועה המשוחררת. לאחר אין ספור שיחות טלפון עם טכנאי אחר שהסביר לו איך לפרק את המייבש, ושעה וחצי של טלטול המייבש מצד לצד, המייבש פורק כליל.
אז ... הודיע לי הטכנאי, שהוא לא יכול לתקן את המייבש, שכן יש חלק שבור ברצפת המייבש, ויש להחליף את הרצפה כולה, דבר שיעלה 800 ₪ - זאת בנוסף לעלות הטכנאי - 230 ש"ח.

חוסר המקצועיות של הטכנאי היה כל כך בולט, שעוד בשלב מוקדם של הפירוק, בעלי דיבר איתו, ושאל אותו אם הוא יודע מה לעשות, ואולי עדיף שטכנאי אחר יבוא. הטכנאי אמר שהוא לעולם לא עבד עם המייבש הנ"ל, אך "מסבירים לו בטלפון מה לעשות" והכול בסדר.
את התשלום עבור הביקור המופלא של הטכאי שילמתי, אך כמובן סירבתי ועדיין מסרבת בתוקף לשלם 800 ש"ח עבור החלק המדובר מהסיבות הבאות :
1. סביר ביותר שהשבר ברצפת המייבש נגרם במהלך הטיפול הלא מקצועי בפירוק המייבש (בייחוד שהאבחנה הראשונית הייתה - "תזוזה של הרצועה").
2. הטכנאי אמר לי שלא כדאי לי לתקן, כי המייבש הזה דפוק – "עדיף לקנות אחד חדש".
3. נניח והשבר לא נגרם במהלך ניסיון הפירוק – האם רצפת מייבש שהופעל מספר בודד של פעמים אמורה סתם כך להישבר לאחר שנה ושלושה חודשים ?

מכאן ואילך קריסטל העבירה אותי מסכת תלאות :
1.דיברתי עם לא פחות מחמש נציגות שירות ברמות שונות של חוסר אדיבות. כולן חזרו על המנטרה שאין להן מה להציע לי מעבר למה שהציע לי הטכנאי.
2.סירוב עיקש לתת לי לשוחח עם גורם בכיר ולהציע פתרונות ענייניים לטיפול בבעיה.
3.רק לאחר שסירבתי לרדת מהקו, קיבלתי את הזכות לשוחח עם מהלת המוקד, שחזרה ואמרה שאין לה פתרון בשבילי מלבד החלפת החלק השבור בעלות של 800 ₪ או טרייד אין עבור מייבש חדש (במחירים לא הגיוניים - במחירי השוק ללא טרייד אין).
4.כל ניסיון של פשרה מצידי נתקל באוזניים ערלות מצד השרות של קריסטל (חידוש האחריות, טרייד אין במחיר סביר, הנחה על עלות החלק, וכו").
5.החברה גזלה ממני זמן עבודה יקר, נציגי השרות לא אדיבים ומדברים בצורה מתנשאת ומזלזלת – אני בהחלט יכולה להעיד כי לעולם לא נתקלתי בשרות כל כך גרוע .
6. עודני מחכה לטלפון ממנהל הסניף כפי שהבטיחה לי אחראית מוקד השרות....
7.עד היום מייבש הכביסה עומד מקולקל מורכב חלקית (חלק מאינספור הברגים שפורקו נשארו בחוץ גם לאחר שהמייבש כביכול הורכב מחדש ...)

לנוכח הדברים המתוארים מעלה, איבדתי אמון בכושרה המקצועי של קריסטל לבצע תיקון כלשהו במייבש הכביסה או לבצע הערכות כלשהן בנוגע לתקלות שנתגלו בו ולדרוש לפתרונן וכל שנותר לי הוא לפנות לאתר תלונה לעזרה ולקוות שהצדק יצא לאור.
עוגמץ נפש סוג הנזק :
תיקון המייבש ללא עלות או טרייד אין במחיר הגיוני פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה