פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במדיח שלא תוקנה. נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב1.6.09 הגיע טכנאי לתקן תקלה שהוגדרה לטלפנית -כלים יצאים לאחר הפעולה עכורים בטעם של מלח.
הטכנאי טען שיש להחליף משאבה ואין לו משאבה מתאימה ברכב,חזר למחרת שוב פרק את המדיח עבד כשעתיים החליף משאבה הפעיל את המדיח לאחר שעזב המדיח הציף את המטבח,התקשרתי קבע איתי שיחזור למחרת ,יום עבודה שלישי שאני מפסידה,שוב פירק את המדיח בנתיים שבר את הכפתור ההפעלה ושם לי כפתור חלופי לא אורגינל,הפעיל את המדיח לכמה שעות וכשהלך ביקש שאפעיל אותו בשנית לאחר כשעתיים שמתי לב שהמדיח עדיין לא סיים את הפעולה התקשרתי אליו לשאול אם נראה לו הגיוני? טען שיחזור למחרת,יום עבודה רביעי שאני לא יוצאת לעבודה,שיחק עם הטיימר וטען שעכשיו הכל בסדר!
בין השאר בדק את המגעים החשמליים של תא המלח וטען שהם תקינים ורק אטם עם איזה גומיה (שלא נראתה לי שייכת)את המכסה, יש לציין שלאחר שמלאתי מלח אחרי שתי פעולות המלח נגמר-לא תקין (בדרך כלל כשהמדיח עובד יוםיום המלח נגמר לאחר כחודש)ברור שהבעיה לא היתה במשאבה אלא באטימה של תא המלח.
שילמתי 230 שח' עבור הביקור.
250 שח' עבור המשאבה.
נותרתי עם אותה בעיה איתה התחלתי את הסיפור.
איבדתי 4 ימי עבודה יקרים -אני בעלת עסק!
שעות עבודה של הפעלת המדיח צריכת חשמל!!
אין סוף טלפונים לחברה!
לפניות הציבור!
הבטיחו שטכנאי בחיר יחזור לטפל בי! אני עדיין ממתינה היום ה-17.8.09
כפתור הפעלה לא מקורי-מכוער !
וכלום!!!
החברה עובדת עם פרילנסרים שעושים צחוק מהלקחות ומהחברה!!

למותר לציין כי בעבר רכשתי מוצרי קריסטל בשל איכות השרות שלהם מסתבר שהם העבירו את השרות לפרילנסרים וכך זה נראה!
הם משמיעים ג'נגל שרות קירסטל אתם בידיים טובות- אך זה רחוק מהאמת!
ורצוי שכולם ידעו!

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה