פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון הולם לתנור קריסטל-חוסר התייחסות-בירוקרטיה והעלבה! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קריסטל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן ציטוט של חלק מהמכתב ששלחתי לקריסטל(אחרי כמעט שבועיים של טלפונים, אפשר לומר יום-יומיים-מייל שלא נענה-כי זאת שקוראת מיילים בחופש...-הבטחות של נחזור אליך... מנהל האיזור יחזור אליך... ראש צוות יחזור אליך... הכל עלה בתוהו............ ד"א ראש)

אז איך הסיפור שלנו מתחיל?
רכשנו תנור(של חברה אחרת) מחברת שכוחת אל שעל היום הראשון עשה בעיות... רעש של טרקטור... התקלף לו הציפוי... הכפתורים שלו נמסו... הלכנו למחסני חשמל ולאחר שבועיים ודיבורים עם מנהל מחסני חשמל... הזדכנו על התנור ורכשנו תנור קריסטל(שעלה בזמנו יקר מאוד לעומת שאר התנורים שיכלנו לבחור)כי מהיכרות עם החברה(יש לנו גם מכונת כביסה וגם מקרר שנמצאים תחת שמם)הם תמיד טיפלו כמו שצריך ודאגו לרצות אותנו...
אך הפעם... הפעם נתקלנו בקיר מאוד קשה לפיצוח.
לאחר תקופה של שימוש בתנור החלה לה תקלה כדלהלן: התקלה בכלליות גורמת שלאחר כיבוי התנור, כאשר הנורה הירוקה דולקת ומאווררת את התנור המובנה מהחום, נדלקת גם המנורה הכתומה (זו שמורה על כך שהתנור מפיק חום-וגוף החימום עובד) ועושה מין רעש של קצר(הנ"ל קורה לאחר הפעלת התנור כ-40 דקות-כמובן שהמנורה הכתומה לא צריכה להידלק כשהתנור כבוי, וכל שכן לא לעשות רעשים). הזמנו את שירות ובא אלינו טכנאי שאמר כי "זה לא יתכן" "לא יכול להיות כדבר הזה" "זה פשוט לא הגיוני" "כאשר שמים את המחוג של הזמן(השמאלי קיצוני) על 0 "התנור כאילו מנותק מהחשמל ואינו עובד"(כמובן שהוא לא חיכה 40 דקות ולא ראה את הסרטון שצילמתי בו את התקלה שמוכיח את צדקתי ונוגדת את טענתו). התקשרנו שוב לשירות לומר להם שהם שלחו לנו טכנאי שלא פתר את הבעיה ולכן הם שלחו לנו טכנאי "מומחה"(שגם זה היה צריך לבוא ביום מסויים ובסוף בא רק אחרי יומיים) שבא ואמר על הטכנאי הקודם מילים חריפות על דבריו הלא נכונים(לא אצטט זאת ברבים כי איני יכול לדייק במילים שלו ב100% אבל דבריו היו לנו לשוק טוטאלי, יש לציין שלחברה כן שלחתי את המכתב עם דבריו) ושהוא לא מעוניין בכלל לראות את הסרטון של התקלה כי הוא "לא בא לצפות בסרטונים" "(וכמובן הוא גם לא חיכה 40 דקות כדי להיווכח שהוא טועה) אז בנאדם שלא יודע מה התקלה בכלל, מה הוא מחפש בתיקון התנור? כשפניתי שוב לשירות שלהם וענתה לי אחת הנציגות, ששמה שמור עימי, ואמרה שאין מה לעשות, אם מר טכנאי "מוסמך" אמר משהו הרי הוא כקודש קודשים. ואין הוא טועה וכשאמרתי לה "האמנם?" והרי אפילו רופאים טועים, היא ענתה לי ביחס מזלזל ופוגע מאוד: "שזה מה יש"(השיחה הסתיימה בניתוק). פשוט אכזבה אחת גדולה וארוכה.
כלל משפחתי שרוכשת מוצרים שונים מחברה זו לא תעשה זאת יותר.
אף אחד לא ישלם יותר בכדי לקבל "מותג" ואז יחכה לסטירת לחי. והכי מצחיק שכשמתקשרים אליהם שומעים ללא הרף "שירות קריסטל אתם בידיים טובות"

[לאחרונה גם התקשרה אלינו אחת מהם בכדי שנחדש את האחריות-אימי אמרה לה: "למה שנחדש אחריות על דבר שהוא עכשיו באחריות ולא מטופל... והיא ענתה לה שהיא תחזור אלינו... נראה לכם שהיא חזרה? ממש לא!]

בחיים... אבל בחיים בחיים לא הרגשנו יחס נבזה ומזלזל כפי שנעשה לנו בתנור זה.

יש דברים שאתה קונה ופשוט נהנה מהם ושמח על כל רגע שקנית אותם...
הפעם, זה לא אחד מהדברים הללו.

אין... אין מילים בפי לציין את ההרגשה הרעה שיש לי ולמשפחתי.

באמת ובתמים אני מאמין ובטוח בצדקי ואין בכוונתי לוותר עד שהתנור יטופל ואקבל התנצלות בכתב מהחברה וכן פיצויים כרצונם על הנ"ל.

נמאס... פשוט נמאס מ"יחזרו אליך"... מ"תשלח לזה ותחכה לזה"... דיי לבירוקרטיה!
אתם לא סתם חברת רחוב... אתם קריסטל...................
(זה מדהים איך חברות גדולות נופלות על שטויות... והורסות אמון של שנים עם משפחה שלמה וותיקה)

כמובן שאצרף קישור לסרטון... אולי סוף סוף מישהו יראה אותו:
(אם יהיה צורך גם נתחיל להעלות הקלטות ותעודים של כל השיחות)
הסבר על הסרטון: כפי שאתם רואים הכל נמצא על 0 ועדיין הנורה הכתומה דולקת.
את הרעש שלה קצת קשה לשמוע בסרטון אם לא מגבירים את הווליום אך בסרטון המקורי במצלמה שומעים אותו היטב... כמובן שבמציאות הוא גם נשמע כמו שצריך.
(מצורפים 2 קישורים בכדי למנוע את תירוץ נפילת השרת)
http://www.f2h.co.il/2148797544651
http://rapidshare.com/files/248617210/errorC.mp4.html
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון התנור או החלפתו וחידוש האחריות וכן פיצויים על עוגמת הנפש וההעלבה וכן התנצלות בכתב על מקרה זה וממנהל ראש הצוות שדואג תמיד לומר שהתנור תקין למרות שהוא בחיים לא בא וכן לא הסתכל על הסרטון וכמובן לא התקשר אלי כפי שהובטח לי. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה