שירות גרוע של קריסטל למקרר אמקור חדש |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שני 29.6.09 הגיע מקרר אמקור חדש לביתי שנקנה בחברת מחסני חשמל כאשר השירות ניתן על-ידי קריסטל. כנדרש ע"י נותן השירות-חברת קריסטל-באותו היום התקשרתי להזמין טכנאי של קריסטל. לצורך כך לקחתי חצי יום חופש על מנת לחכות לטכנאי קריסטל שהיה אמור להגיע היום, יום ה' ה-2.7.09 בין 10 ל-12. בשעה 11 וחצי , כאשר ראיתי שהטכנאי לא מגיע, התקשרתי לשירות קריסטל והתרעתי על המצב. ביקשתי לברר מול הטכנאי היכן הוא. הנציגה אמרה שאין צורך ו"הכל יהיה בסר" והוא יגיע. כמובן שהטכנאי לא הגיע ובשעה 13 יצרתי קשר עם המוקד הטלפוני של שירות קריסטל, תוך המתנה של 20 דקות בטלפון ושני ניתוקים. הגעתי לנציגה בשם גל וביקשתי ממנה לברר מה קורה עם הטכנאי. כמובן בהמציגה לא חזרה אלי. ביקשתי מהנציגה שני דברים- אחד, פיצוי (באמצעות תווי קניה למשל) בעבור הזמן שביזבזתי לחינם (חצי יום חופש) וכן שהטכנאי יגיע למחרת, יום שישי בבוקר. הנציגה אמרה שהם לא מפצים על מקרה כזה וחמור יותר, אין לה טכנאי למחר. אני חושבת שכמו שקריסטל מזהירה כי הזמנה של טכנאי לשווא הינה בעלות כספית, כך עליהם לפצות את הלקוח בשעה שהם גרמו ללקוח לבזבז חצי יום עבודה בעוד הטכנאי לא הגיע. איך לכך, אני מבקשת מקריסל לפצות אותי הן על חצי היום הנוכחי שהפסדתי והן על חצי היום הבא שאפסיד באמצעות תלושי קניה בעלות התואמת לשני חצאי יום עבודה (600 ש"ח) בנוסף, אני רוצה לקבל תשובה על המחדלים במתן השירות וביניהם- מתי ידיע טכנאי להפעלת המקרר החדש.
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי ומתן שירות שלא ניתן עד כה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|