פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה של AEG כארבע שנים. עד למעבר השרות מאמפא לקריסטל לא היו בעיות והשרות היה נפלא, לאחר שיכנועים רבים של נציגי קריסטל החלטתי לחדש את הביטוח למכונה בתאריך 13.5.2009 (ע"י מירי לבן). בתאריך 25.06.09 התקלקלה המכונה והזמנתי שרות. ומפה החלה התעללות ארוכה ומתמשכת עד לגרימת נזק כספי גדול מאוד. ב 26.6.09 הגיע טכנאי בשם דוד שרפרף על המכונה וקבע חד משמעית שנשבר הקפיץ של המנוף וצריך לקחת את המכונה למפעל.
למרות הקושי הרב שבדבר (אנחנו משפחה של 5 נפשות בקיץ) והאפשרות להשאר בלי מכונה, הוא בלתי נסבל הסכמתי, הלה גבה דמי שירות 120 ש"ח לפחות מחמש דקות שהיה בביתי והלך לדרכו.ומפה המשיך מסע ההתעללות.
הובטח לי שיבואו לקחת את המכונה ביום א' 28.6.09 ומאותו היום ועד ל 7.7.09 ניהלתי מסכת טלפונים יומית ומתישה קיבלתח תשובות מעליבות ופוגעות ואיש לא טרח לנסות לפתור לי את הבעיה (ושוב אציין שהייתי עם 3 ילדים בבית ובמשך שבועיים בלי מכונה). הגדילו לעשות לאחר שהקמתי צעקות הובטח לי שביום 6.7 יתאמו פינוי המכונה באותו היום , ביטלתי לאותו היום את כל תוכיותי ונשארתי בבית עם הילדים כל היום והפלא ופלא אף אחד לא הגיע ובשעה 5 הודיעו לי שיגיעו רק למחרת. בשלב זה כבר לא יכותי לשאת זאת יותר מה גם שנאמר לי שלא יודעים מתי יגיעו החלקים לתיקון המכונה (היעלה על הדעת דבר שכזה!!)
נשברתי ולאחר הפצרות בקשתי מנהל והודעתי שאיני מעוניננת בכלום . בצר לי ובמצוקה נוראית (למרות שאנחנו משפחה של 5 נפשות המקימת ממשכורת אחת ואין הפרוטה מצויה בידנו) רצתי לאלמ וקניתי מכונה חדשה הוצאה שאיני יכולה לעמוד בה ואין לי מושג איך אעמוד בה. גולת הכותרת מכיוון שביתנו קטו ביותר (2 חגרים) הזמנתי בבהילות חבר של גיסי שאינו טכנאי שיקח את המכונה במחיר סימלי לחלקח חילוף (אם יסכים) כי סברתי שלפי אבחנת הטכנאי של קריסטל למכונה אין תקנה- אך - הפלא ופלא תוך 5 דקות המכונה תוקנה והטכנאי נשאר בפה פעור לגבי ההבחנה של טכנאי קריסטל לסיכומו של דבר אני תקועה בבית של 2 חדרים עם 2 מכונות כביסה תקינות. כשלבי אינו מתיר לי את האפשרות לתת מכונה שעלתה לא מעט כסף לאחר 4 שנים כשהיא תקינה וזאת רק בגלל טכנאי שאפילו לא טרח לבדוק את הבעיה במכונה כנדרש ויכל למנוע ממני את כל עוגמת הנפש וההוצאה שאינני יודעת איך אכסה אותה. האם יעלה על הדעת שחברה כמו קריסטל שחרתה על דיגלה שרות מסור ללקוח תתעלל כך בלקוח ששוכנע והוטרד כמעט להשתמש בשרותיה. אבקש להדגיש שדרשתי לקבל חזרה את סכום הביטוח + דמי השרות הובטח לי ע"י מירי ואמיתי שקרבל אותם בחזרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה