פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלחתי אליכם תלונה על חברת קריסטל על שירות לקוי ביותר
מס התלונה הוא 42709 ואכן קבלתי החזר עבור דמי הביטוח ששלמתי לחינם וגם החזר עבור דמי השירות שנלקחו סתם ללא נתינת שרות. אבל אני חושבת שאני זכאית גםן לפיצוי כסםי על עוגמת הנפש שהיתה לי כשבמשך חודש הייתיי ללא מכונת כביסה וטלפונים יום יום לחברת קריסטל, והגרוע מכל שכשבא לי טכאי פרטי התברר לי שהמכונה שלי תקינה ורק הייתה זקוקה לתיקון קל שנעשה בבית. . הבעיה שבלית ברירה לאחר שנאמר לי על ידי חברת קריסטל שאין אפשרות לתקן את המכונה רצתי לקנות מכונה . כרגע מבחינה כספית מאוד קשה לנו לעמוד בתשלומי המכונה , ובנוסף אנחנו תקועים בבית של שני חדרים וחמש נפשות עם 2 מכונות כביסה כי לא הצלחתי בינתיים למכור את המכונה. לכן אני חושבת שאני בהחלט זכאית לפיצוי לפיצוי כספי מחברת קריסטל למרות שמאז המקרה למעט קבלת ההחזרים בדואר ובישראכרט לא היה לי שום התיחסות מ חברת קריסטל ולצערי גם מכם לא קבלתי שום תשובה מה קורה עם תלונתי מס 42709. לכן אודה לכם מאוד מאוד אם תטפלו בנושא ואשמח לקבל תשובה בכל מקרה. ויישר כח על פועלכם הרב לעזרת כולם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה