פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואחריות על מוצרי דדיטריך נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מענה טלפוני - מוקד שירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלוש שנים רכשתי תנור פירוליטי מתוצרת דדיטריך. ספקית השירות והאחריות היתה קריסטל. לפני כשנה וחצי התקלקלו המסילות הנשלפות ובשיחות טלפוניות עם החברה (נציגת השירות: מורן) קיבלתי אישור לקבלת מסילות חדשות ללא תשלום. בתקופה זו היה חסר של החלפים במחסני החברה, ומאז - בשיחות חוזרות עם מחסני החברה עדיין לא הגיעו החלקים.
גם היום (5.11.09) בשיחה עם המחסן הראשי התבשרתי כי "החלפים יגיעו בקרוב מאוד". בכדי לוודא שהאישור לקבלת החלפים מעודכן במחשב חברת קריסטל, התקשרתי למוקד השירות (נציג: שמעון קיסוס, מנהל: מוטי דוואק), הנציג בדק ומצא בכרטיס המוצר הממוחשב שאכן קיבלנו אישור לקבלת החלפים חינם , אך ציין שמאחר ו"אמפא" היו האחראיים על כך בעבר והם אילו שנתנו את האישור,אין הם אחראיים לכך יותר. כאשר ביקשתי לדבר עם המנהל לקבל הבהרות, שמעון סירב להעביר אותי אליו.
אני רכשתי מוצר יקר עם אחריות של חברת קריסטל, ולא ייתכן כי שינויים פנימיים שנעשו בחברה ישליכו על אחריותם לספק שירות. האם לא די שאספקת החלפים מתעכבת שנה וחצי ??? אשמח לקבל אישור לקבלת החלפים בכתב . תודה, יעל
כספי סוג הנזק :
קבלת אישור בכתב לקבלת החלפים פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה