שירות למכונת כביסה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בבעלותינו מכונת כביסה בת שנתיים, אך אחריות החברה פגה, המכונה מושבתת מזה שבועיים, במהלכן ניסינו להשגי נציגי שירות, השארנו הודעות, והבנו ממנהל שירות כי לקוחות שאינם במסגרת האחריות (למרות שמשלמים מחיר מלא עבור תיקון טכנאי) נמצאים בעדיפות תחתונה לקבל שירות כדבריו: "רק אם הטכנאי נמצא בסביבה" יש לציין כי אנו גרים במרכז ת"א, כך שלא כ"כ ברור למה זה קשה לתאם טכנאי שבסביבה.
כלל מרכיבי השירות- נציגות שירות, טכנאי ומנהל שירות לקוחות (מוטי) היו בלתי אדיבים ולדעתי הכנה לא ניסו לבצע מאמץ מינימלי ע"מ לרצות לקוח שבבעלותו מכונת כביסה יחסית חדשה
|
שליחת טכנאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|