פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד תעודת אחריות למקרר אמקור לפי החלת בית המשפט על פירוק אמפא-תדירן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר אמקור.
אני מחזיק בתעודת אחריות של המקרר ל-5 שנים מלאות
בתעודה כתוב 3+2 שנים למערכת הקרור ו 1+4 ליתר חלקי המקרר.
בשיחה עם סיון משרות הלקוחות שלכם הוברר לי שאין אחריות לחלקי הפלסטיק ולגומי של המקרר.
כששאלתי מהי האחריות ל"יתר חלקי המקרר"-נענתי-לא יודעת.
בקשתי לדבר עם האחראי לשירות הלקוחות-נענתי שאני לא יכול לקבל את שמו או לדבר איתו.
כיום בדרך האתר הזה נודע לי שהאחראית על שירות הלקוחות היא זהבית דרור
אבקש להבהיר לי מהם שאר חלקי המקרר שיש לי אחריות עבורם.
השירות שאני מבקש הינו החלפת הגומי בדלתות עם 2 פנלים של הדלק שנסדקו מעצמם.
כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה