|
|
|
|
|
|
DWD-F2011W - קריסטל אכזבה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מכונה כביסה מדגם DWD-F2011W
לאחר כחצי שנה המכונת כביסה אינה סחטה והעלתה רכש שרוף
נשלח טכנאי לבדוק את התקלה נמצא כתקין
לאחר שנה בדיוק התקלה חזרה על עצמה , פניתי שוב לחברה על מנת שישלחו טכנאי
לבדוק את התקלה חברת קריסטל התנערה מכל אחריות ואינה מוכנה לשלוח טכנאי ללא עלות או בהשתתפות חלקית (50%) פניתי לפניות הציבור שלהן (שרי) לא היתה מוכנה לשמוע ולשלוח טכנאי לפני כ3 שבועות שלחתי מכתב למנכ"ל רביד פיק ועד היום 04/02 לט חזרו אליי אציין שפניתי כמה פעמים למזכירתו וכל פעם קיבלתי תשובה שיחזרו אליי
שירות ברמה גרועה ביותר .
|
כספי |
סוג הנזק : |
טכנאי מומחה או החלפת מכונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|