פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אהרון דורית אהרון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3, חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2008 רכשתי מכונת כביסה מתוצרת קריסטל בקריית מטלון, פ"ת. בתקופה של 10 חודשים הגיע אלי פעמיים טכנאי כשבעיה העיקרית היתה ריח שרוף מהמכונה בכל פעם שהיא עבדה.בפעם האחרונה הגיע טכנאי והחליף כרטיס זיכרון, פאנל קדמי ועוד מספר דברים.מהצד זה נראה כאילו כל המכונה הוחלפה למעט השלד. לאחר החלפת החלקים נאמר לי שיש לי 3 חודשי אחריות לתקלה חוזרת.מיותר לציין, שהתקלה חזרה על עצמה באופן מייד. התקשרתי שוב לשירות ושם נאמר לי שטכנאי יגיע אך עלי לשלם לו 230ש"ח על הביקור!!!!חזרתי והסברתי להם שיש לי אחריות והתקלה היא בדיוק אותה תקלה אך הם בשלהם, טכהאי יגיע רק תמורת תשלום על הביקור. כמובן שאני מסרבת לשלם את הסכום הנ"ל.מאז דיברתי איתם כ5 פעמים וביקשתי לדבר עם מנהל אך בכל פעם הם אומרים שיחזרו אלי וכמובן לא חוזרים.נראה לי שהם מושכים את הזמן כדי שהאחריות תגמר ואז לא יצטרכו לתת שירות חוזר. אנא עזרתכם!!!!בכל פעם שאני מדברת איתם הם מצליחים להוציא אותי מהכלים באטימות שלהם. תודה
הכל ביחד.בעיקר חוסר היכולת לכבס את בגדיי ובגדי משפחתי כראוי סוג הנזק :
תיקון חוזר ללא תשלום על חלקים וללא תשלום לביקור טכנאי ובמידה ושוב תהיה תקלה, החלפת המכונה לאלתר!!!! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה